خبرگزاری فارس توسط گروه هکری بلک ریوارد هک شد

ساعتی پیش گروه هکری بلک ریوارد (BlackReward) در پیامی اعلام کرد که وبسایت خبری فارس را هک و بخش بزرگی از اطلاعات این خبرگزاری را حذف کرده است. با جزئیات بیشتر از این خبر با ما همراه باشید.

خبرگزاری فارس توسط گروه هکری بلک ریوارد هک شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،بلک ریوارد که در چند ماه اخیر و هم‌زمان با آغاز اعتراضات در کشور  فعالیت خود را جدی‌تر کرده و تا امروز چندین بار اقدام به هک وبسایت‌های ایرانی کرده است، در جدیدترین مورد خبرگزاری فارس را هدف گرفته است. این گروه هکری در پیامی این موضوع را اعلام کرده و مدعی شده است که دیتابیس فارس نیوز را نیز حذف کرده است.

هکرهای بلک ریوارد در پیام خود ادعا کرده‌اند که تمام اطلاعات این خبرگزاری شامل بولتن‌های محرمانه خبری که به نهاد رهبری و سپاه ارسال می‌شده به همراه فکس‌ها، تماس‌های رکورد شده، اطلاعات پورتال‌های داخلی مربوط به مکالمات اداری و کارتابل‌های خبری، آرشیو تصاویر، همچنین اسناد مالی همگی دانلود شده و نزدیک به 250 ترابایت دیتا (طبق گفته خودشان هست و نیست این خبرگزاری از ابتدا تاکنون) از تمامی سرورها و کامپیوترهای متعلق به این مجموعه حذف شده است.

«یک گروه هکری دقایقی پیش همزمان با شادی مردم ایران برای لحظاتی سایت خبرگزاری فارس را از دسترس خارج کرد. خبرگزاری فارس تقریبا همه روزه از سوی چند کشور خارجی از جمله رژیم صهیونیستی مورد حملات گسترده و پیچیده سایبری قرار می‌گیرد. گروه فنی فارس در حال بررسی موضوع و اصلاح آن است.»

در توییت فارس هیچ اشاره‌ای به حذف دیتابیس این پایگاه خبری نشده است.

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما