اولین تصاویر زنده گلکسی S24 اولترا منتشر شد

اقتصاد ۱۰۰ - طبق گزارش‌های اخیر سامسونگ قرار بود سری گلکسی اس24 را در ژانویه 2024 عرضه کند اما اولین تصاویر زنده گلکسی S24 اولترا خیلی زودتر از عرضه فاش شده است.

اولین تصاویر زنده گلکسی S24 اولترا منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، طبق گزارش اخیر سامسونگ، تاریخ عرضه سری گلکسی S24، در 17 ژانویه 2024 اعلام شده بود. همچنین این گزارش جزئیات مربوط به پیش‌سفارش و تاریخ فروش پرچمداران آینده را نشان می‌دهد. اما اکنون شایعات اطلاعات زیادی از S24، S24+ و S24 Ultra فاش کرده است.

دراولین تصاویر زنده ظاهر Galaxy S24 Ultra دیده می‌شود گرچه این تصاویر خیلی زودتر از تاریخ عرضه فاش شدند اما به ما یک نگاه اجمالی واضح نسبت به  دستگاه می‌دهند.

تصاویر زنده گلکسی اس 24 اولترا، رندرهایی را که قبلاً از این گوشی هوشمند فاش شده بود، تأیید می کند. به نظر می‌رسد این گوشی در دستان بسیار بزرگ به نظر می‌رسد و نسبت تصویر وسیع‌تری دارد. S24 با طراحی جعبه ای دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست این گوشی قرار دارد.

اولین تصاویر زنده گلکسی S24 اولترا منتشر شد

اولین تصاویر زنده گلکسی S24 اولترا

پنل پشتی اس 24 دارای سه سنسور دوربین به صورت عمودی به همراه یک سنسور اضافی و یک جزء پنجم با یک واحد فلاش LED است که بین آنها قرار گرفته است.

تصاویر زنده گلکسی S24 اولترا یک صفحه نمایش صاف با یک بریدگی سوراخ پانچ کوچک در راستای مرکز را را نشان می دهد؛ گرچه در این تصاویر صفحه نمایش صاف دیده می‌شودبا این حال، این کاملاً مسطح نیست زیرا خبرساز قابل اعتماد (Onleaks) مقایسه ای را بین S24 Ultra و S23 Ultra به اشتراک گذاشته بود و  که در این مقایسه دیده می شود که پیشنهاد آینده در مقایسه با نسل قبلی خود خمیدگی کمتری دارد. با نگاه دقیق‌تر به یکی از تصاویر، قلم S که از شیار گوشی بیرون زده است نیز مشخص می‌شود. با این حال، ممکن است این مورد در واحد خرده فروشی نهایی نباشد..قابل ذکر است که تصاویر نیز وجود آنتن UWB را تایید می کند.

پیش از این گزارش شده بود که Samsung Galaxy S24 Ultra همان صفحه نمایش 6.8 اینچی نسل قبلی خود را حفظ خواهد کرد،اما حاشیه آن کاهش یافته و در نتیجه باریک ترین حاشیه در همه طرف های گوشی هوشمند خواهد بود.

در تصاویر زنده گلکسی S24 اولترا به رنگی مایل به خاکستری دیده می‌شود.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما