گوشی‌های تاشوی اوپو Find N3 و N3 Flip می‌توانند 1 میلیون بار باز و بسته شوند

اقتصاد ۱۰۰ - گوشی‌های تاشوی اوپو Find N3 Flip و Find N3 موفق شدند گواهی 1 میلیون بار تاشدن را از مرجع شخص ثالث TUV Rheinland دریافت کنند.

گوشی‌های تاشوی اوپو Find N3 و N3 Flip می‌توانند 1 میلیون بار باز و بسته شوند

به گزارش گروه دانش و فناوری، اوپو با گوشی‌های تاشو  Find N3 Flip  و  Find N3  خود که هر دو دارای نمایشگرهای تاشو جذابی هستند، موجی در بازار گوشی‌های هوشمند ایجاد کرد. اوپو حالا برای اطمینان‌دادن به کاربران درباره دوام این دستگاه‌های پیشرفته، مجوز تازه‌ای از  TUV Rheinland  دریافت کرده است که اثبات می‌کند این گوشی‌ها می‌توانند  تا 1 میلیون بار  باز و بسته شوند.

براساس گزارش منتشرشده، Find N3 Flip و Find N3 می‌توانند حداقل 1 میلیون بار تاشدن را تحمل کنند و طول عمر قطعات متحرک آن‌ها تضمین‌شده است. این رکورد حتی از رقمی که پیش‌تر توسط خود شرکت اوپو اعلام شده بود نیز بیشتر است.

اوپو زمانی که Find N3 Flip را عرضه کرد، مدعی شد که می‌توان  600 هزار  بار آن را تا کرد؛ این معادل  100 بار تاکردن گوشی در طول روز  است که طول عمر گوشی را به  16 سال  می‌رساند. بااین‌حال، گواهی اخیر TUV Rheinland نشان می‌دهد که این دستگاه‌ها می‌توانند خیلی بیشتر از این مقدار را تحمل کنند و احتمالاً عمر لولای آن‌ها حتی به  27 سال  هم برسد.

گواهی تحمل یک میلیون تا، گوشی‌های تاشوی اوپو

گوشی‌های تاشو Find N3 Flip و Find N3

اوپو Find N3 دارای صفحه‌نمایش داخلی  OLED   تاشو 7.82 اینچی  با رزولوشن  2K  است و از اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می‌کند. این دستگاه با اندروید 13 مبتنی بر ColorOS 13.2 اجرا می‌شود و دارای باتری قابل‌توجهی با ظرفیت  4805  میلی‌آمپرساعت و با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی است. دوربین این گوشی از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی در پشت، یک دوربین داخلی 32 مگاپیکسلی و یک لنز پریسکوپ با کیفیت 64 مگاپیکسل تشکیل شده است.

اوپو Find N3 Flip دارای صفحه‌نمایش  6.8 اینچی LTPO  با رفرش ریت  120 هرتز  است. دوربین پشتی سه‌گانه آن شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به سیستم لرزشگیر اپتیکال می‌شود. اوپو فیلیپ N3 همچنین به پردازنده دایمنسیتی 9200، با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

انتهای پیام

منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما