اضافه شدن بازی های گروهی به پلتفرم Teams مایکروسافت

مایکروسافت بازی های کلاسیک مانند Solitaire و Minesweeper را در پلتفرم ارتباطی Teams خود اضافه کرده است.

اضافه شدن بازی های گروهی به پلتفرم Teams مایکروسافت

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،از آن جهت که این پلتفرم بستری برای دورکاری است، شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما آنها بر این باور هستند که این کار به ایجاد ارتباطات، ایجاد اعتماد و بهبود روحیه کلی تیم کمک می‌کند! به نقل از Techspot حرکت به سمت کار از راه دور و ترکیبی سرمایه اجتماعی را تضعیف کرده و بر همکاری بین گروهی تأثیر گذاشته. بر اساس شاخص روند کار، بیش از 40 درصد از مدیران ایجاد روابط را سخت‌ترین چالش در محیط های دوردست و ترکیبی می‌دانند.

برنامه Games for Work از Microsoft Casual Games (یک استودیوی بازی‌های Xbox) نیز در همین راستا گسترش یافته است و به پلتفرم ارتباطی Teams اضافه شده که شامل مجموعه‌ای از عناوین است که به راحتی قابل بازی هستند و بر عناصر مختلف تیم‌سازی تأکید دارند. در زمان راه‌اندازی، کارمندان می‌توانند از میان بازی‌های مورد علاقه طرفداران مانند Minesweeper و Solitaire و همچنین بازی‌هایی مانند IceBreakers و Wordament که ممکن است با آن‌ها آشنا نباشید، انتخاب داشته باشند.

IceBreakers به عنوان گونه‌ای از This or That توصیف می‌شود، یک بازی مکالمه محور است که در آن بازیکنان بین دو آیتم مورد علاقه خود یکی را انتخاب کنند. مایکروسافت گفته که این بازی می‌تواند به گفتگوهای پر جنب و جوش و پرشور دامن بزند که ارتباطات بین همکاران را تقویت می‌کند و روحیه تیم را بالا می‌برد. در همین حال، Wordament یک بازی کلمه‌ای شبیه Boggle است که بیش از 10 سال پیش عرضه شد. بازی Solitaire و Minesweeper نیازی به معرفی ندارند، زیرا برای چندین دهه جزء اصلی ماشین‌های مبتنی بر ویندوز بوده‌اند.

تمام عناوین تعاملی هستند، برای همه رتبه سنی “E” تعیین شده است و می‌تواند بین دو تا 250 بازیکن را پشتیبانی کند. علاوه بر این، همه آنها بدون تبلیغات هستند. مایکروسافت اعلام کرده که به تکامل بازی‌های خود ادامه خواهد داد و عناوین جدیدی بر اساس بازخورد کاربران اضافه خواهند شد.

مایکروسافت اذعان کرد که برخی ممکن است وجود بازی‌ در محل کار را ابزار حواس‌پرتی بدانند، اما با این حال، مایکروسافت واقعاً معتقد است که مزایای آن بسیار زیاد است. ردموند به مطالعه‌ای در سال 2019 از دانشگاه بریگهام یانگ اشاره کرد که ادعا می‌کرد تیم‌های کاری تازه‌تشکیل شده پس از 45 دقیقه بازی با هم، 20 درصد افزایش بهره‌وری را در کارهای بعدی تجربه کردند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما