جدیدترین تصمیم جنجالی ایلان ماسک

با توجه به خبر عدم نمایش نوع دستگاه ارسال کننده توییت در توییتر دیگر فضای مچ‌ گرفتن کاربران از شرکت‌های اندرویدی که آیفون استفاده می‌کردند، از بین می‌رود.

جدیدترین تصمیم جنجالی ایلان ماسک

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازتکراتو، 

ایلان ماسک به‌طور کلی به کارمندان توییتر اعلام کرده است که ابزارهای اضافه این شبکه اجتماعی را حذف کنند. زیرا در عمل تنها کمتر از 20 درصد از این ابزارها واقعاً به درد توییتر می‌خورند. لازم به ذکر است که هنوز تاریخ مشخصی در خصوص عدم نمایش نوع دستگاه ارسال کننده توییت در توییتر اعلام نشده است، بنابراین فعلاً کاربران می‌توانند این برچسب را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: برنامه ایلان ماسک برای جذب یوتیوبرها به توییتر ؛ امکان درآمدزایی بیشتر

عدم نمایش نوع دستگاه ارسال کننده توییت در توییتر

ماسک در توییتی اعلام کرد که توییتر می‌خواهد عبارت Twitter for iPhone و Twitter for Android را از پایین توییت‌ها حذف کند، زیرا این جمله بیهوده فضای صفحه را اشغال کرده است. او در این رابطه گفت: «ما بالاخره افزودن نوع دستگاهی که توییت روی آن نوشته شده را (که هدر‌دهنده فضای صفحه و قدرت پردازشی است) در زیر هر توییت متوقف می‌کنیم. هیچ‌کس به معنای واقعی کلمه نمی‌داند چرا این ویژگی وجود دارد…».

 

در طول سال‌های گذشته همواره شرکت‌های اندرویدی زیادی با آیفون توییت منتشر کرده‌اند و این اتفاق جنجال‌های فراوانی را به دنبال خود داشته است. به عنوان مثال هواوی در سال 2019 برای تبریک سال نو از یک آیفون توییت خود را ارسال کرده بود. در ادامه کارمندانی که مسئول این جنجال‌ها بودند، به دلیل آسیبی که با این کار به برند هواوی زدند، برکنار شدند. این جنجال‌ها به عرصه تبلیغات نیز وارد شده بود و بازیگر معروفی، به نام «گل گدوت» هم یک‌بار برای تبلیغ هواوی میت 10 پرو از طریق آیفون توییتی را ارسال کرده بود

عدم نمایش نوع دستگاه ارسال کننده توییت در توییتر

علاوه بر این، کارمندان سامسونگ هم تاکنون چند‌بار برای ارسال توییت‌های خود از آیفون استفاده کرده بودند. برای ذکر یک نمونه لازم به یادآوری است که این شرکت یک‌بار در سال 2021 برای تبلیغ رویداد گلکسی آنپکد به چنین اشتباهی دست زده بود. حتی مدیرعامل T-Mobile هم زمانی که می‌خواست راجع به گلکسی نوت 3 صحبت کند، با آیفون پست خود را ارسال کرده بود.

با این حال با حذف این برچسب که منجر به بدنامی برخی برندها شده، این مشکل به‌زودی رفع می‌شود و حتی آن دسته از کاربرانی هم که به‌طور عمدی سعی داشتند، نشان بدهند که از آیفون استفاده می‌کنند، دیگر چنین قابلیتی را از دست خواهند داد.

 

 

 

 

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما