تصاویر رسمی و برخی مشخصات فنی گلکسی A15 و گلکسی A05 سامسونگ لو رفت

اقتصاد ۱۰۰ - رندرهای رسمی منتشر شده از دو گوشی گلکسی A05 و گلکسی A15 سامسونگ، ظاهر این محصولات به همراه برخی مشخصاتشان را افشا می‌کند. به نظر می‌رسد با دو گوشی اقتصادی طرف هستیم.

تصاویر رسمی و برخی مشخصات فنی گلکسی A15 و گلکسی A05 سامسونگ لو رفت

به گزارش گروه دانش و فناوری، چند روز پیش تصاویری شماتیک از دو گوشی گلکسی A05 و A05s سامسونگ منتشر شد که حاکی از حضور دو حسگر در ماژول دوربین مدل A05 و سه دوربین در A05s بود. علاوه بر این، پیش از آن نیز مدل A05 با دو دوربین در لیستی در گوگل پلی کنسول مشاهده شد. این دو گوشی به زودی با رابط کاربری وان یو آی ۶ راهی بازار خواهند شد.

با این حال اما تصاویر جدید منتشر شده از این گوشی که به نظر رسمی می‌رسند، جزئیات جدیدی را از طراحی و حتی برخی مشخصات آن در اختیارمان قرار می‌دهند.

البته به نظر می‌رسد گلکسی A05 تنها گوشی جدید خانواده Galaxy A سامسونگ نیست که در آینده نزدیک معرفی خواهد شد؛ چراکه تصاویر رسمی جدید از محصول دیگری از این خانواده، گلکسی A15 هم به بیرون درز کرده و جزئیات بیشتری از آن را در اختیارمان قرار می‌دهد!

در ادامه به بررسی بیشتر جزئیات این دو گوشی میان رده و اقتصادی سامسونگ خواهیم پرداخت.

گلکسی A05 سامسونگ؛ رندر و برخی مشخصات فنی

رنگ بندی Galaxy A05

همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌فرمایید، گوشی گلکسی ای ۰۵ در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و سبز روانه بازار خواهد شد. البته سامسونگ احتمالا تا زمان رونمایی رسمی از این گوشی، به‌جای رنگ، اسم‌های جذاب و دهان‌پرکنی را برای هریک از این رنگ‌ها انتخاب خواهد کرد!

بر اساس این رندرها، دوربین اصلی به کار رفته در گوشی Galaxy A05 رزولوشنی 50 مگاپیکسلی داشته و حسگر دوم ماژول دوربین دوم هم 2 مگاپیکسلی خواهد بود. از سوی دیگر، رزولوشن دوربین سلفی هم 8 مگاپیکسل خواهد بود. علاوه بر این، بر اساس تصاویر، احتمالا باید انتظار حاشیه‌های نسبتا ضخیمی را برای صفحه نمایش این دستگاه داشت.

گلکسی A05 سامسونگ

تصاویر دیگری که از این گوشی سامسونگ منتشر شده‌اند، آن را در حال اجرای یک بازی نمایش می‌دهند. بنابراین ممکن است سامسونگ برای بخش گیمینگ در این گوشی برنامه خاصی داشته باشد. البته بر اساس گزارش‌های پیشین، در این گوشی شاهد استفاده از تراشه هلیو G85 مدیاتک خواهیم بود که برای اجرای بازی‌های باکیفیت و پرجزئیات، چندان قدرتمند نیست!

گیمینگ گوشی سامسونگ

همچنین بر اساس اطلاعات لو رفته از قبل، گلکسی A05 همچنین از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن HD+ بهره برده و به 4 یا 6 گیگ رم مجهز خواهد بود. علاوه بر این، ظرفیت حافظه داخلی هم 64 یا 128 گیگ خواهد بود و جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز در آن تعبیه خواهد شد.

علاوه بر این، از دیگر قابلیت‌های گلکسی A05 سامسونگ همچنین می‌توان به حسگر اثر انگشت ادغام شده با کلید پاور و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. البته پیش‌تر، توان شارژ این باتزی 15 وات ذکر شده بود. با این وجود به نظر می‌رسد توان شارژ در این دستگاه بالغ بر 25 وات خواهد بود.

  • اولین تصاویر لو رفته از گلکسی A05 سامسونگ با طراحی جدید را از دست ندهید

گلکسی A15؛ دنباله شایسته A14

گلکسی A05 سامسونگ

از سوی دیگر، رندرهای منتشر شده از گلکسی A15 نشانگر حضور سه دوربین در پشت این گوشی هستند. همچنین صفحه نمایش این گوشی اندازه‌ای 6.4 اینچی داشته و از حفره‌های U شکل در بالای صفحه بهره خواهد برد. برای مقایسه، باید بدانید که در گوشی گلکسی A14، سامسونگ از حفره‌ای V شکل در بالای صفحه نمایش استفاده کرده بود.

از طرف دیگر، بر خلاف مدل A14، قاب گوشی گلکسی A15 کاملا تخت است و این مساله می‌تواند در دست گرفتن آن را کمی دشوارتر کند. علاوه بر این، همان‌طور که در تصاویر پیداست، قاب سمت راست دستگاه طراحی منحصربفردی داشته و از یک برآمدگی بهره می‌برد. البته هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ قصد دارد این روند را برای سایر گوشی های آینده خود هم ادامه دهد یا خیر!

گوشی Galaxy A15

روی این قاب همچنین شاهد تعبیه کلیدهای کم و زیاد کردن صدا و یک کلید پاور هستیم که البته حسگر اثر انگشت با آن ادغام شده است. بعلاوه، در قسمت چپ گلکسی A15 سامسونگ هم درگاه سیم کارت قرار گرفته و پورت USB-C، میکروفون اصلی دستگاه، اسپیکر و جک 3.5 میلیمتری هدفون در زیر واقع شده‌اند.

منبع افشاکننده تصویر Galaxy A15 همچنین ادعا کرده که این گوشی ابعادی 160.2 در 76.8 در 8.4 میلیمتر خواهد داشت.

گوشی Galaxy A15

به جز این اطلاعات، هیچ جزئیات دیگری از گوشی گلکسی ای ۱۵ در اختیارمان نیست. بنابراین باید منتظر رویداد رسمی رونمایی از این گوشی‌ها ماند تا در جریان مشخصات دقیق و قابلیت‌های آن قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع : گجت نیوز

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما