وان‌پلاس تأیید کرد؛ اولین گوشی تاشوی این شرکت به‌زودی معرفی می‌شود

اقتصاد ۱۰۰ - وان‌پلاس در جریان کنفرانس TechCrunch Disrupt تأیید کرد که اولین گوشی تاشوی آن‌ها به‌زودی از راه می‌رسد.

وان‌پلاس تأیید کرد؛ اولین گوشی تاشوی این شرکت به‌زودی معرفی می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری، وان پلاس در جریان کنفرانس سه‌‌روزه TechCrunch Disrupt 2023 و هم‌زمان با جشن ده‌سالگی این شرکت، تأیید کرد که اولین گوشی تاشوی آن‌ها به‌زودی از راه می‌رسد. این گوشی هوشمند احتمالاً به نام OnePlus Open به بازار عرضه خواهد شد.

وان پلاس ظاهراً گوشی تاشوی خود را با نام‌هایی مانند وان پلاس فولد و وان پلاس V‌ فولد در دسترس کاربران قرار نمی‌دهد، بلکه به‌نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد موبایل تاشوی جدید خود را با نامی متفاوت و تحت عنوان وان پلاس اوپن (OnePlus Open) معرفی کند.

گوشی تاشوی وان پلاس اوپن به‌زودی وارد بازار خواهد شد

گوشی تاشوی وان پلاس اوپن قرار است تجربه کاربری خوبی در اختیار کاربران قرار دهد و از آن دسته گوشی‌های تاشو با فرم‌فکتور جمع‌وجور خواهد بود.

این شرکت همچنین قول داده است که به‌زودی جزئیات بیشتری در مورد مشخصات اولین گوشی تاشوی خود در وب‌سایت رسمی وان پلاس، انجمن‌های وان پلاس و کانال‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی شرکت منتشر کند.

با توجه به این اطلاعات، به‌نظر می‌رسد که زمان رونمایی از OnePlus Open، همان‌طور که انتظار می‌رود، نزدیک باشد. پیش‌تر در خبرهای غیررسمی گفته شده بود که این گوشی هوشمند احتمالاً اوایل ماه اکتبر عرضه خواهد شد. همچنین به این موضوع نیز اشاره شده بود که دستگاه تاشوی جدید وان پلاس در بازارهای جهانی نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

به‌نظر می‌رسد وان پلاس اوپن از نظر طراحی شباهت زیادی به اوپو فایند N3 داشته باشد. انتظار می‌رود اوپو فایند N3 تنها به‌صورت انحصاری در چین عرضه شود.

وان پلاس در جریان کنفرانس سه‌روزه TechCrunch Disrupt 2023 دهمین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت. این شرکت در کنفرانس مربوطه به این موضوع اشاره کرد که آن‌ها در طول یک دهه گذشته، همواره به‌دنبال انجام کار درست به روش صحیح بوده‌اند.

در طول 10 سال گذشته، این شرکت برخی از دستگاه‌های مهم بازار را تولید کرده است. وان پلاس از همان ابتدا توانست توجه زیادی را به خود جلب کند. حالا باید دید آیا OnePlus One نیز می‌تواند در بازار بدرخشد یا خیر.

انتهای پیام

منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما