ظرفیت باتری اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 افشا شد

اقتصاد ۱۰۰ - ظرفیت باتری اپل واچ سری 9 تفاوتی با اپل واچ سری 8 ندارد.

ظرفیت باتری اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 افشا شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، اپل چند روز پیش در رویداد Wonderlust از اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 رونمایی کرد، اما حالا ظرفیت باتری این ساعت‌های هوشمند از طریق دیتابیس رگولاتوری چین برملا شده است.

براساس این دیتابیس که محصولات در آن تنها براساس شماره مدل لیست شده‌اند، مدل 41 و 45 میلی‌متری اپل واچ سری 9 به ترتیب باتری 282 و 308 میلی‌آمپرساعتی دارند. این ظرفیت‌ها تفاوتی با نسل قبلی ندارد و با اپل واچ سری 8 یکسان است. با توجه به اینکه اپل در مراسم رونمایی از ساعت‌های هوشمند جدید خود به 18 ساعت (یکسان با سری 8) شارژدهی اشاره کرد، عدم تفاوت در ظرفیت باتری‌ها منطقی به نظر می‌رسد.

افزایش ناچیز ظرفیت باتری گلکسی واچ اولترا 2

برخلاف اپل واچ سری 9، اپل واچ اولترا 2 به باتری با ظرفیت بالاتر مجهز شده است. درحقیقت اپل ظرفیت باتری این ساعت هوشمند گران‌قیمت را 4 درصد افزایش داده و از 542 میلی‌آمپرساعت نسل قبلی، به 564 میلی‌آمپرساعت رسانده است. با وجود این افزایش ظرفیت، شارژدهی این محصول تفاوتی با نسل قبلی‌اش ندارد که ظاهراً به‌خاطر افزایش روشنایی نمایشگر اپل واچ اولترا 2 با چنین موضوعی روبه‌رو هستیم.

اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 به نمایشگر روشن‌تر، تراشه سریع‌تر S9 و قابلیت جدید Double Tab مجهز شده‌اند. ویژگی آخر به شما اجازه می‌دهد که بدون لمس نمایشگر، کارهای مختلفی انجام دهید.

پیش‌فروش نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل از هفته گذشته شروع شده و جمعه همین هفته در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. انتظار می‌رود چندین روز پس از عرضه جهانی، شاهد فروش این محصولات در بازار کشورمان باشیم.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره اینکه طلا و سکه در هفته آینده چه قیمت‌هایی را تجربه…

اخبار سلامت

سینما در سینما