نسخه محدود گلکسی زد فولد ۵ و واچ ۶ با طراحی فشن از راه رسید

اقتصاد ۱۰۰ - سامسونگ نسخه تام براون گلکسی زد فولد ۵ و واچ ۶ را با طراحی خاص معرفی کرده است که به‌صورت محدود عرضه خواهند شد.

نسخه محدود گلکسی زد فولد ۵ و واچ ۶ با طراحی فشن از راه رسید

به گزارش گروه دانش و فناوری، علاوه‌بر مدل‌های استاندارد محصولات جدید سامسونگ یعنی گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فولد ۵ و ساعت‌ هوشمند گلکسی واچ ۶، نسخه‌ای ویژه از آن‌ها نیز با طراحی تام براون به بازار عرضه خواهد شد.

سامسونگ و طراح تحسین شده Thom Browne از جدیدترین همکاری خود یعنی نسخه تام براون گلکسی زد فولد ۵ و واچ ۶ رونمایی کردند. این نسخه انحصاری فناوری پیشرفته و عناصر طراحی نمادین را گرد هم می‌آورد و استاندارد جدیدی برای پیچیدگی و سبک ایجاد می‌کند.

این امر پیرو سنت دیرینه سامسونگ در شراکت با گورو مد نیویورک تام براون برای سری گوشی‌های تاشو از زمان گلکسی زد فولد ۲ است. این همکاری سه سال پیش آغاز روندی بود که سبب ادغام مد روز جهانی با سخت افزار سامسونگ شد.

با نسخه‌ی خاص گلکسی زد فولد ۵ آشنا شوید

نسخه تام براون گلکسی زد فولد ۵ و واچ ۶

نسخه تام براون گلکسی زد فولد ۵ نوار Americana را در پنل پشتی شیشه‌ای خود به‌همراه دارد و دارای قاب طلایی و پنل جلویی مشکی است. این یک اثر هنری محسوب می‌شود که با چرم سیاه و جزئیات با طراحی پیچیده، سبک تام براون را به نمایش می‌گذارد.

نوارهای نمادین قرمز، سفید و آبی به طور کامل در نمای بیرونی دستگاه نشان داده شده است و شیشه پشتی یک بافت پارچه‌ای لمسی دارد. یک قاب مشکی با رگه‌ها و حلقه‌های طلایی که دور لنز دوربین را احاطه کرده‌اند، لایه‌ای از تجمل را اضافه می‌کند.

با این حال، توجه به جزئیات تنها به دستگاه محدود نشده و به بسته‌بندی نیز کشیده می‌شود. جعبه گشایی این نسخه تجربه‌ای با کیف گران‌قیمت نمادین Thom Browne است. طراحی جعبه نه تنها برای زیبایی شناسی، بلکه برای استفاده طولانی مدت به عنوان یک کالای کلکسیونی طراحی شده است.

نسخه تام براون گلکسی زد فولد ۵ با طراحی فشن با دو کیف چرمی منحصر به فرد و یک قلم S Pen ساخته شده که لوازم جانبی آن فقط جنبه‌ی زینتی ندارند. در واقع این لوازم نقش مهمی در ارتقای سبک و عملکرد دستگاه خواهند داشت.

گلکسی واچ ۶ با طراحی فشن

نسخه تام براون گلکسی زد فولد ۵ و واچ ۶

به عنوان بخشی از این همکاری، گلکسی واچ۶ نیز از طراحی Thom Browne برخوردار خواهد بود. این ساعت با بدنه طلایی، صفحه ساعت منحصربه‌فرد و لوگوی Thom Browne حک شده در آن، در کنار مدل استاندارد خود به بازار عرضه می‌شود.

رنگ‌های قرمز، سفید و آبی تا سگک و دو بند چرمی گسترش یافته و ظاهری منسجم و ظریف در ساعت ایجاد می‌کنند. حتی لوازم جانبی مانند آداپتور مسافرتی 25 واتی، شارژر و کابل USB-C تأثیر طراحی تام براون را شاهد خواهند بود.

نسخه تام براون گلکسی زد فولد ۵ و واچ ۶ با طراحی خاص خود در تعداد محدودی از تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۳ در بازارهای منتخب از جمله کره در دسترس خواهند بود. علاقه‌مندان می‌توانند این محصولات جذاب و انحصاری را از طریق وب سایت سامسونگ خریداری کنند، اگرچه قیمت این دستگاه‌ها هنوز فاش نشده است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما