نسخه جدید واتس‌اپ مک به قابلیت تماس گروهی ویدیویی و صوتی مجهز شد

اقتصاد ۱۰۰ - با این تغییر، می‌توان با حداکثر 8 نفر تماس ویدیویی گروهی یا با حداکثر 32 نفر تماس صوتی گروهی داشت.

نسخه جدید واتس‌اپ مک به قابلیت تماس گروهی ویدیویی و صوتی مجهز شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، نسخه جدیدی از  واتس‌اپ  برای  مک  منتشر شده است که کاربران می‌توانند از طریق آن با حداکثر 8 نفر تماس ویدیویی گروهی یا با حداکثر 32 نفر تماس صوتی گروهی داشته باشند.

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا، با انتشار پستی در فیسبوک به این به‌روزرسانی اشاره کرده است. کاربران مک می‌توانند این نسخه جدید را از وب‌سایت WhatsApp دانلود کنند. علاوه‌براین، متا اعلام کرده است که کلاینت macOS به‌زودی از طریق اپ استور اپل نیز در دسترس خواهد بود.

ویژگی جدید دیگر نسخه مک واتس‌اپ

در پست وبلاگ واتس‌اپ نیز درباره این تغییر و سایر تغییرات نسخه مک نوشته شده است:

«این برنامه به‌گونه‌ای بازطراحی شده که برای کاربران مک آشنا باشد و به شما کمک کند هنگام استفاده از واتس‌اپ روی نمایشگرهای بزرگ، بتوانید کارهای بیشتری را انجام دهید. اکنون همچنین می‌توانید فایل‎‌ها را با کشیدن و رهاکردن در یک چت با دیگران به اشتراک بگذارید و می‌توانید سوابق بیشتری از چت‌های خود را مشاهده کنید.»

واتس‌اپ از مدت‌ها قبل درحال آزمایش کلاینت بومی مک بوده است. در اوایل سال جاری، این شرکت نسخه مک برنامه پیام‌رسان خود را به‌صورت بتای عمومی منتشر کرد که به کاربران سیستم‌های دارای اپل سیلیکون و macOS 11 Big Sur (یا جدیدتر) اجازه می‌داد تا آن را اجرا کنند.

اوایل سال جاری، واتس‌اپ کلاینت جدیدی را برای ویندوز معرفی کرد که دارای این ویژگی تماس گروهی بود.

برای اولین‌بار، نسخه دسکتاپ برنامه واتس‌اپ در سال 2016 منتشر شد، اما با تغییر معماری این دستگاه‌ها، متا نیز مجبور شده است کلاینت‌های خود را اصلاح کند. سال 2021 نیز این شرکت شروع به آزمایش امکان اتصال چندین دستگاه به یک حساب کرد تا کاربران بتوانند پیام‌های خود را در هر‌یک از چهار دستگاه متصل‌شده دریافت کنند؛ حتی اگر گوشی آن‌ها به اینترنت متصل نباشد.

در چند وقت گذشته، دو ویژگی ارسال ویدیو و تصاویر HD در دسترس کاربران واتس‌اپ قرار گرفت. این شرکت همچنین درحال کار روی ویژگی‌های دیگری مانند ارسال عکس و ویدیو با کیفیت اصلی و قابلیت پاسخ‌دادن به استاتوس‌ها از طریق آواتارها است.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما