ابزار Vary هوش مصنوعی میدجرنی کابوس فتوشاپ‌کاران خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ - ابزار Vary هوش مصنوعی میدجرنی به‌عنوان رقیب اصلی فوتوشاپ‌کاران در دسترس قرار گرفت. این ابزار جدید می‌تواند عناصری جذاب به عکس شما اضافه کند.

ابزار Vary هوش مصنوعی میدجرنی کابوس فتوشاپ‌کاران خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، ابزار Vary هوش مصنوعی میدجرنی با قابلیت‌های جذاب و درخور توجه معرفی شد. این ابزار جدید به عکس شما عناصر جدیدی اضافه می‌کند که فوتوشاپ‌کارارن قادر به انجام نخواهند بود. اما آیا ابزار Vary میدجورنی قادر است افراد فوتوشاپ‌کار از کار بیکار کند؟ البته با پیشرفتی که این تکنولوژی تا حالا داشته است، پیش‌بینی می‌شد که این قشر نیز تحت‌الشعاع هوش مصنوعی قرار کیرند.

ابزار Vary هوش مصنوعی میدجرنی در دسترس قرار گرفت

یکی از قابلیت‌های جذاب هوش مصنوعی در حوزه تصویر، امکان افزودن عناصر کاملاً جدید به عکس بر اساس المان‌های موجود در تصویر اصلی است. این فرایند که منجر تغییر در تصویر یا ارائه یک زاویه دید متفاوت نسبت به اشیای موجود در آن می‌شود، inpainting، infilling یا filling نامیده می‌شود.

ابزار Vary هوش مصنوعی میدجرنی در دسترس قرار گرفت

 

حالا این قابلیت به یکی از قدرتمندترین ابزارهای هوش مصنوعی تولید تصویر افزوده شده و هنرمندان و طراحان می‌توانند می‌توانند با کمک آن، بخشی از تصویر را انتخاب کرده و آن بخش را به واقعیت نزدیک‌تر کنند.

به گزارش Venturebeat، هوش مصنوعی Midjourney یکی از برترین ابزارهای مبتنی بر AI است که می‌توان به شکل اعجاب‌آوری متن کاربر را به تصاویر بسیار با کیفیت تبدیل کند. حالا این هوش مصنوعی به ابزار جدیدی از مجموعه vary مجهز شده که می‌توان آن را یک رقیب جدی برای Generative Fill موجود در اپلیکیشن فتوشاپ توصیف کرد.

ابزار Vary هوش مصنوعی میدجرنی در دسترس قرار گرفت

میدجورنی یک ابزار هوش مصنوعی مولد بسیار کاربردی است که به دلیل رابط کاربری ساده می‌تواند ابزار مناسبی برای نشان دادن خلاقیت کاربر باشد. این AI نیز مانند سایر مدل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی از یک مدل زبانی بزرگ برای درک ورودی متنی کاربر استفاده می‌کند.

در مرحله بعد، متن کاربر به بردارها یا نسخه عددی تبدیل شده و در نهایت پس از فرایند انتشار آن را به تصویر می‌کشد.

ابزار Vary هوش مصنوعی میدجرنی در دسترس قرار گرفت

هوش مصنوعی میدجورنی پیش از این ابزارهای دیگری به نام‌های Vary (Strong) و Vary (Subtle) را در اختیار کاربران خود قرار داده بود. اما تازه‌ترین ابزار اضافه کردن بخش‌های جدید به تصویر با نام Vary (Region) معرفی شده و وعده کساد کردن بازار فتوشاپ‌کارها را می‌دهد.

ابزار Vary هوش مصنوعی میدجرنی در دسترس قرار گرفت

در حال حاضر این ابزار جدید به طور کامل در اختیار کاربران قرار نگرفته و به نظر می‌رسد که همچنان در مرحله توسعه قرار داشته باشد. با این وجود، میدجورنی با انتشار اطلاعاتی در رابطه با آن از گام بعدی خود در نبرد هوش مصنوعی مولد و رقابت با Adobe Firefly خبر داده است.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما