برخی مشخصات کلیدی گوگل پیکسل واچ ۲ منتشر شد

اقتصاد ۱۰۰ - پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، به‌لطف فهرست جدید کنسول گوگل پلی،‌ اطلاعاتی درباره پیکسل واچ ۲ گوگل منتشر شده است.

برخی مشخصات کلیدی گوگل پیکسل واچ ۲ منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، نسل دوم ساعت هوشمند گوگل به‌زودی معرفی می‌شود. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، به‌لطف فهرست جدید کنسول گوگل پلی،‌ اطلاعاتی درباره پیکسل واچ ۲ گوگل منتشر شده است.

نسل اول گوگل پیکسل پاییز سال گذشته میلادی از راه رسید. حالا ظاهراً نوبت معرفی نسل جدید این گجت پوشیدنی گوگل فرارسیده است. انتظار می‌رود پیکسل واچ ۲ اواخر پاییز ۲۰۲۳ در دسترس کاربران قرار گیرد. پیشتر اطلاعاتی غیررسمی در مورد این ساعت هوشمند منتشر شده بود و حالا اطلاعات بیشتری از آن از طریق گوگل پلی منتشر شده است.

برخی مشخصات ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ۲

نسل دوم ساعت هوشمند گوگل که احتمالاً با نام پیکسل واچ ۲ از راه می‌رسد، با اسم رمز eos عرضه خواهد شد. طراحی ساعت هوشمند جدید مشابه نسل قبلی است و از نمایشگر ۱.۲ اینچی با طراحی دایره‌ای شکل و وضوح ۳۸۴ در ۳۸۴ پیکسل بهره خواهد برد. به نظر می‌رسد گوگل تصمیم گرفته ساعت هوشمند جدید را با پنل اولد به بازار عرضه کند.

پیکسل واچ ۲ احتمالاً به جای بهره‌مندی از تراشه اگزینوس، با تراشه کوالکام اسنپدراگون W5+ Gen 1 با کد SW5100 و رم ۲ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این ساعت هوشمند جدید با اندروید ۱۳ و احتمالاً  Wear OS 4.0 به بازار عرضه خواهد شد.

نسل دوم ساعت هوشمند گوگل ظاهراً قرار است به باتری ۳۰۶ میلی آمپر ساعتی مجهز شود. این در حالی است که اولین ساعت هوشمند این شرکت از باتری ۲۹۴ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد. به نظر می‌رسد پیکسل واچ ۲ در رویداد رونمایی همزمان با گوشی‌های هوشمند سری پیکسل ۸ از راه برسد. باید دید در نهایت گوگل نسل جدید ساعت هوشمند خود را با چه مشخصات و طراحی در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما