کالبدشکافی شیائومی میکس فولد 3 طراحی داخلی و لولای آن را نشان می‌دهد

اقتصاد ۱۰۰ - ویژگی قابل توجه شیائومی میکس فولد 3 لولای کاملاً جدید و با دوام آن است که در این ویدیو عملکرد آن نمایش داده می‌شود.

کالبدشکافی شیائومی میکس فولد 3 طراحی داخلی و لولای آن را نشان می‌دهد

به گزارش گروه دانش و فناوری، شیائومی این هفته از گوشی تاشو « شیائومی میکس فولد 3 » با لولای پیشرفته‌تر و با دوام‌تر رونمایی کرد. حالا ویدیو  کالبدشکافی  این دستگاه منتشر شده که قطعات داخلی و عملکرد لولای آن را نشان می‌دهد.

مانند هر ویدیو کالبدشکافی دیگری، این ویدیو که در ادامه قابل مشاهده است نیز با خارج کردن خشاب سیم‌کارت و بیرون کشیدن پنل پشتی شیائومی میکس فو‌لد 3 آغاز می‌شود که پس از آن، نیمی از دستگاه در دسترس قرار می‌گیرد. سپس نمایشگر بیرونی دستگاه جدا می‌شود تا کاربر به هر دو قسمت از پشت دستگاه دسترسی داشته باشد.

سپس با جدا کردن چند درپوش، پیچ و کابل فلکس، مادربرد دستگاه و همچنین سیستم دوربین چهارگانه لایکا آن نمایان می‌شود.

کالبدشکافی شیائومی میکس فولد 3

با انجام تمام مراحل قبلی، دو سلول باتری دستگاه با ظرفیت‌های 2580 و 2200 میلی آمپر ساعت قابل دسترس خواهند بود. همانطور که در ویدیو نیز قابل مشاهده است، باتری‌های دستگاه به‌طرز چشمگیری نازک هستند (2.39 میلی متر و 2.88 میلی متر) که این امر باعث می‌شود گوشی تاشو جدید شیائومی میکس فولد 3 در مقایسه با رقبای خود مانند گلکسی زد فولد 5 بسیار باریک باشد.

در نهایت، نوبت به ستاره اصلی نمایش می‌رسد؛ مکانیزم لولای اختصاصی و کاملاً جدید شیائومی که از ورود مایعات به میکس فولد 3 جلوگیری می‌کند. لولای جدید نسبت به مدل قبلی باریک‌تر شده اما وزن آن (23.4 گرم) کمی بیشتر است. شیائومی در هنگام معرفی گوشی خود گفته بود که لولای آن شامل 198 قطعه و 14 لولای ریز می‌شود که به 3 اهرم وصل شده تا دوام بالاتری داشته باشد. این لولای جدید می‌تواند 500 هزار بار تا شود و به شیائومی‌ میکس فولد 3 اجازه داده است تا به‌صورت کامل در حالت تخت قرار بگیرد.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما