مشخصات باتری سامسونگ گلکسی S24 اولترا و نتایج بنچمارک گلکسی اس 24 پلاس بیرون آمد

اقتصاد ۱۰۰ - اطلاعات تازه‌ای از پرچمداران بعدی سامسونگ منتشر شده که شامل ظرفیت باتری گلکسی اس 24 اولترا – Galaxy S24 Ultra و مشخصات سخت افزاری گلکسی اس 24 پلاس می‌شود.

مشخصات باتری سامسونگ گلکسی S24 اولترا و نتایج بنچمارک گلکسی اس 24 پلاس بیرون آمد

به گزارش گروه دانش و فناوری، حالا که دو گوشی منعطف گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ رونمایی شده‌اند و تب هیجان‌ علاقه‌مندان فروکش کرده، توجهات به سمت پرچمداران جدید سری گلکسی S جلب شده است. اتفاقا به‌تازگی، تاییدیه‌ای هم صادر شده که یکی از مشخصات مهم اعضای این خانواده را فاش می‌کند. طبق اسناد موجود در دیتابیس TUV، سامسونگ گلکسی S24 اولترا یک باتری 4855 میلی‌آمپر ساعتی با شناسه EB-BS928ABY دارد و باتری گلکسی S24 پلاس، 4755 میلی‌آمپر ساعتی با شناسه EB-BS926ABY است.

باتری سامسونگ گلکسی S24 اولترا S24 Ultra باتری سامسونگ گلکسی S24 پلاس S24 Plus

بنچمارک گیک‌بنچ، چند مشخصه دیگر مدل پلاس را هم نمایان کرده است و به‌نظر می‌رسد این گوشی با اسم رمز pineapple، از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می‌گیرد.

بر اساس فهرست نتایج، پردازنده مرکزی دستگاه یک هسته اصلی با سرعت کلاک 3.3 گیگاهرتز، سه هسته 3.15 گیگاهرتزی، دو هسته 2.96 گیگاهرتزی و دو هسته 2.27 گیگاهرتزی دارد. این لیست، وجود پردازنده گرافیکی Adreno 750 را هم تایید می‌کند.

بنچمارک سامسونگ گلکسی S24 پلاس

گلکسی اس ۲۴ پلاس با تجهیز به این تراشه، رم ۸ گیگ و سیستم عامل اندروید ۱۴، تا بن دندان مسلح بود که پا به گیک‌بنچ گذاشت. کارنامه آن هم کسب به‌ترتیب ۲۲۳۳ و ۶۶۶۱ امتیاز در آزمون‌های تک هسته و چند هسته‌ای بود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما