خبر بد وزیر ارتباطات برای مردم؛ رفع مشکل اینترنت ایران سال‌ها زمان لازم دارد

اقتصاد ۱۰۰ - وزیر ارتباطات با اعلام اینکه بخشی از مشکلات اینترنت به دولت‌های قبل مربوط می‌شود گفت رفع مشکل اینترنت ایران به سال‌ها زمان نیاز دارد.

خبر بد وزیر ارتباطات برای مردم؛ رفع مشکل اینترنت ایران سال‌ها زمان لازم دارد

به گزارش گروه دانش و فناوری، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام اینکه برخی از مشکلاتی موجود در شبکه به دولت‌های گذشته مربوط می‌شود، گفت حل این مشکلات به اقدامات بلندمدت و میان مدتی نظیر توسعه ارتباطات ثابت نیاز دارد که سال‌ها توسعه پیدا نکرده است. در همین راستا اجرای پروژه فیبر نوری را در دستور کار قرار دادیم.

پیگیری‌ها برای رفع مشکل اینترنت ایران 

وزیر ارتباطات در ادامه گفته‌های خود با اعلام اینکه رفع مشکلات اینترنت ایران به سال‌ها زمان نیاز دارد، گفت برخی از مشکلات اینترنت ایران به لایه‌های مختلف شبکه نظیر لایه اصلی (Core) و تجمیع در استان‌ها مربوط می‌شود. همچنین در برخی استان‌ها این مشکلات جدی بوده و در همین راستا برای رفع آنها در حال ارائه راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت هستیم.

زارع‌پور در پایان با اعلام اینکه روند افزایش کیفیت اینترنت را به طور شخصی پیگیری می‌کند، خاطرنشان کرد پیگیری و حل مشکلات مربوط به اینترنت به عنوان وظیفه ذاتی دولت محسوب می‌شود و اگر هیچ مشکلی نباشد، حضور او در وزارت ارتباطات اضافی خواهد بود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما