زمان عرضه و قیمت گلکسی زد فولد 5 مشخص شد. Galaxy Z Fold 5 به‌زودی و با قیمتی بالاتر از نسل پیشین خود عرضه خواهد شد.

اقنتصاد ۱۰۰ - زمان عرضه و قیمت گلکسی زد فولد 5 مشخص شد. Galaxy Z Fold 5 به‌زودی و با قیمتی بالاتر از نسل پیشین خود عرضه خواهد شد.

زمان عرضه و قیمت گلکسی زد فولد 5 مشخص شد. Galaxy Z Fold 5 به‌زودی و با قیمتی بالاتر از نسل پیشین خود عرضه خواهد شد.

به گزارش گروه دانش و فناوری، چهار سال از عرضه سری گلکسی فولد سامسونگ می‌گذرد و این غول کره‌ای اکنون در تدارک عرضه نسل پنجم از سری گوشی‌های تاشو Galaxy Z Fold به بازار است. گلکسی زد فولد 5 از هم‌اکنون در بازارهای منتخب برای پیش‌سفارش در دسترس است. علاوه بر آن، افرادی‌ که اقدام به پیش‌ ثبت‌نام این دستگاه کرده‌ و قصد دارند آن را از فروشگاه آنلاین سامسونگ خریداری کنند، 50 دلار اعتبار از سوی این شرکت دریافت خواهند کرد.

گوشی Galaxy Z Fold 5 سامسونگ در سه رنگ آبی یخی، مشکی فانتوم، کرم عرضه خواهد شد و علاوه بر آن، دو رنگ خاکستری و آبی نیز به‌طور انحصاری برای سفارش آنلاین قابل انتخاب خواهند بود. در دسترس بودن این رنگ‌ها به وضعیت بازار بستگی دارد و قیمت زد فولد ۵ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

قیمت گلکسی زد فولد 5

به‌طور کلی، این دستگاه در سه نسخه با حافظه‌های ذخیره‌سازی متفاوت عرضه خواهد شد. در این میان، تمامی نسخه‌ها به ۱۲ گیگابایت رم مجهز هستند، اما حافظه داخلی از بین گزینه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگ و ۱ ترابایت قابل انتخاب است.

بدین ترتیب، قیمت ارزان‌ترین نسخه گلکسی زد فولد 5 که ظرفیت 256 گیگابایتی دارد، از 1749 پوند آغاز خواهد شد. هم‌چنین مدل 512 گیگابایتی نیز با قیمت 1849 پوند قابل پیش‌ خرید است و در نهایت قیمت نسخه 1 ترابایتی به 2049 پوند می‌رسد. هم‌چنین در ایالات متحده، قیمت Galaxy Z Fold 5 از 1799 دلار شروع می‌شود.

در مقام مقایسه، نسل پیشین، یعنی گلکسی زد فولد ۴ در سه نسخه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایتی عرضه شده بود به ترتیب ۱۶۴۹، ۱۷۶۹ و ۲۰۱۹ پوند قیمت داشتند. بدین ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که نسل جدید بین ۳۰ تا ۱۰۰ پوند گران‌تر از مدل قبلی خود است. لازم‌ به‌ذکر است که امکان پیش‌سفارش این گوشی اکنون برقرار است و تا دو هفته آینده ادامه خواهد یافت. این گوشی از تاریخ ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) وارد بازار خواهد شد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما