دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: تمام کشورهای جهان فیلترینگ دارند

اقتصاد ۱۰۰ - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اعلام این‌که باید ظرفیت‌های داخلی را تقویت کنیم، گفت تمام کشورهای جهان فیلترینگ دارند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: تمام کشورهای جهان فیلترینگ دارند

به گزارش گروه دانش و فناوری، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت در همه جای دنیا و تمام کشورها نظیر آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، ژاپن، کره جنوبی و چین از فیلترینگ استفاده می‌شود و هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که از فیلترینگ استفاده نکند.

استفاده از فیلترینگ در تمام کشورهای جهان

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اعلام این‌که دنیا فیلترینگ را با شروط خاصی قبول کرده و از آن استفاده می‌کند، گفت می‌بایست ظرفیت‌های داخلی را تقویت کنیم؛ برای مثال اپلیکیشن‌های داخلی باید همواره تقویت شوند و مردم بتوانند از آنها در کسب و کار و فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و حتی هیئت‌های مذهبی بهره‌مند شوند.

خسروپناه در ادامه گفته‌های خود بیان کرد در برخی شهرها که منبری‌های باسواد و معروفی وجود دارند، افرادی که قادر به شرکت حضوری در مجالس آنان نیستند، می‌توانند با استفاده از ظرفیت فضای مجازی از این مجالس بهره‌مند شوند. مثلا در آمریکا نیز نوجوان ۱۸ ساله اجازه ورود به کانال‌ها و سایت‌های غیر اخلاقی را ندارد یا با شرایط خاصی وارد آنها می‌شود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما