هوش مصنوعی Stable Doodle معرفی شد؛ تبدیل طراحی‌های ساده به تصاویر باکیفیت [تماشا کنید]

اقتصاد ۱۰۰ - برای استفاده از این سرویس کافی است مهارت‌های ابتدایی طراحی را بلد باشید.

هوش مصنوعی Stable Doodle معرفی شد؛ تبدیل طراحی‌های ساده به تصاویر باکیفیت [تماشا کنید]

به گزارش گروه دانش و فناوری، شرکت Stability AI که سازنده یکی از بهترین مدل‌های تولید تصویر به نام Stable Diffusion است، به‌تازگی از سرویس جدیدی به نام  Stable Doodle  رونمایی کرده که می‌تواند طرح‌های ساده شما را به تصاویر و نقاشی‌های باکیفیت تبدیل کند.

به گزارش تک‌کرانچ، سرویس جدید Stable Doodle از جدیدترین نسخه مدل هوش مصنوعی Stable Diffusion استفاده می‌کند تا به تحلیل طراحی‌های شما بپردازد و آن‌ها را به تصاویر جذاب تبدیل کند. این سرویس درحال‌حاضر از طریق پلتفرم  ClipDrop  که چندی پیش توسط Stability AI خریداری شد، در دسترس قرار دارد.

این شرکت درباره سرویس جدید خود می‌گوید: «Stable Doodle صرف‌نظر از آشنایی افراد با ابزارهای هوش مصنوعی، به‌طور هم‌زمان برای  حرفه‌ای‌ها  و  مبتدی‌ها  در نظر گرفته شده است. با Stable Doodle هرکسی که مهارت‌های پایه طراحی را بداند و به اینترنت دسترسی داشته باشد، می‌تواند ظرف چند ثانیه تصاویر باکیفیتی تولید کند.»

هوش مصنوعی Stable Doodle چگونه کار می‌کند؟

این سرویس تبدیل طراحی‌های ساده به تصویر از مدل Stable Diffusion XL به‌همراه «راهکار کنترل شرطی» استفاده می‌کند که توسط واحد تحقیق‌وتوسعه شرکت  تنسنت  ساخته شده است. این راهکار با نام  T2I-Adapter  به Stable Diffusion XL اجازه می‌دهد که طراحی‌ها را به‌عنوان ورودی بگیرد و بعد این مدل را هدایت می‌کند تا بهتر بتواند تصویر خروجی را بهینه‌سازی کند.

Stability AI توضیح می‌دهد: «T2I-Adapter به Stable Doodle اجازه می‌دهد تا طرح‌ها و خط‌ها را بفهمد و با کمک  فرمان‌های متنی  که در کنار آن‌ها دریافت می‌شود، تصویرسازی کند.» به‌ عبارت دیگر، در کنار طرح ساده‌ای که در این سرویس می‌کشید، می‌توانید در یک فرمان ساده به هوش مصنوعی بگویید که دقیقاً چه چیزی می‌خواهید. همچنین می‌توانید از بین  14 سبک هنری  که فعلاً در دسترس قرار گرفته است، انتخاب داشته باشید.

از این سرویس می‌توان برای کمک به طراحی داخلی ساختمان، طراحی لوگو و ایده‌پردازی برای دیگر امور تجاری استفاده کرد. به‌نظر می‌رسد که این کاربردهای تجاری می‌توانند در آینده به منبعی به‌منظور کسب درآمد برای Stability AI تبدیل شوند.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما