فشار به ایلان ماسک به خاطر کفترهای نازی

ایلان ماسک به دلیل انتشار تصویری از سرباز نازی با ۳ پرنده در قفس بر پشتش همراه با شوخی درباره اینکه زمان چگونه تغییر کرده، در حالی که آنها را با پرنده آبی توئیتر مقایسه کرده بود، مورد انتقاد قرار گرفت.

فشار به ایلان ماسک به خاطر کفترهای نازی

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از دیلی میل، مدیر توئیتر و تسلا تصویری از سرباز ورماخت از آلمان نازی منتشر کرد ولی بعدا به دلیل شوخی غیرقابل قبول مورد انتقاد کاربران قرار گرفت.

این حادثه پس از آن اتفاق می‌افتد که گفته می‌شود ماسک در حال بحث در مورد قرار دادن توئیتر در پشت دیوار پرداخت است.

هم زمان شرکت گزارش داده است که از زمانی که او مدیر شده است، در واقع کاربران بیشتری به دست آورده است.

ایلان ماسک از زمان تکیه زدن بر صندلی ریاست به دنبال راه‌های مختلفی برای کسب درآمد از سایتی است که به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرده است و پیشنهاد پرداخت ۸ دلار ماهیانه از سوی دارندگان اکانت آبی از جمله آنهاست که با انتقادات فراوانی روبرو شده است.

این تصویر مربوط به یک سرباز آلمانی ورماخت، بخشی از نیروهای مسلح نازی است که در حال حمل کبوترهای پیام رسان در جبهه غربی در طول تهاجم آلمان به فرانسه، معروف به نبرد فرانسه، در جنگ جهانی دوم، در حدود می ۱۹۴۰ است.

اما ایلان ماسک کبوترهای موجود در تصویر را با پرنده آبی توییتر با ۱۱۵ میلیون دنبال کننده خود مقایسه کرد و بعدا خشم کاربران را برانگیخت و وی را متهم کردند و به تبلیغ کنندگان گفتند باید از پلتفرم توئیتر بیرون بروند.

 

 

 

64315167-11403869-image-a-39_1667920987194

 

ماسک که خود را «اپراتور خط تلفن شکایات توئیتر» نامیده است، علی‌رغم واکنش‌های شدید، این پست را حفظ کرده است.

این پست پس از آن منتشر می‌شود که جدید می‌خواهد غول رسانه‌های اجتماعی را در تلاش برای کسب درآمد از سایت، پشت یک دیوار پرداخت قرار دهد.

این شرکت گزارش می‌دهد از زمانی که ماسک پس از خرید ۴۴ میلیارد دلاری خود، این سایت را به دست گرفت، کاربران زیادی پیدا کرده است.

منابع آگاه از برنامه های ماسک روز دوشنبه به پلتفرمر گفتند که این میلیاردر ۵۱ ساله درباره ایده ایجاد دیوار پرداخت برای همه کاربران توییتر با سرمایه گذار فناوری دیوید ساکس بحث کرده است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما