طرح مفهومی رابط کاربری One UI 6.0 با آیکون‌های جدید منتشر شد

اقتصاد ۱۰۰ - در این طرح مفهومی رابط کاربری سامسونگ متحول نشده است و تنها با چند تغییر ظاهری روبه‌رو هستیم.

طرح مفهومی رابط کاربری One UI 6.0 با آیکون‌های جدید منتشر شد

به گزارش گروه دانش وفناوری، هنوز به‌طور دقیق نمی‌دانیم رابط کاربری One UI 6.0 چه ویژگی‌هایی خواهد داشت و طراحی ظاهری‌اش چگونه خواهد بود، اما سامسونگ می‌خواهد تا پیش از پایان 2023 این رابط کاربری مبتنی بر اندروید 14 را منتشر کند. درحالی‌که طرفداران منتظر اخبار بیشتری در مورد این رابط کاربری هستند، حالا یک هنرمند طرح مفهومی خود از تغییرات احتمالی On‌e UI 6.0 را به نمایش گذاشته است.

Shea در توییتر این ویدیو را با این جمله که «من از One UI متنفرم، پس آن را اصلاح کرده‌ام»، به اشتراک گذاشته است. او ادعا کرده که برای ساخت رندر سه‌بعدی One UI 6.0 یک ماه زمان گذاشته است.

طرح مفهومی رابط کاربری One UI 6.0

همان‌طور که در ویدیوی بالا مشاهده می‌کنید، در این طرح مفهومی رابط کاربری One UI به‌طور کامل بازسازی نشده است. درعوض این طرح مفهومی روی چند عنصر کلیدی One UI تمرکز کرده و سعی در بهبود آن‌ها دارد.

ازجمله تغییرات قابل مشاهده در این طرح مفهومی می‌توان به شفافیت نوتیفیکیشن‌های لاک‌اسکرین، تغییر رنگ آیکون‌های سامسونگ، تغییر در طراحی ویجت پخش موسیقی لاک‌اسکرین و چند تغییر ظاهری منظم‌کننده در بخش تنظیمات سریع اشاره کرد.

انتظار می‌رود سامسونگ در اواخر ماه جاری میلادی از رابط کاربری One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 رونمایی کند. اخیراً در گزارشی گفته شده بود که غول کره‌ای درحال آزمایش اندروید 14 و رابط کاربری On‌e UI 6.0 برای گلکسی S23 اولترا است. لیست گوشی‌ها و دستگاه‌های سامسونگ که احتمالاً اندروید 14 و One UI 6.0 را دریافت خواهند کرد نیز چند هفته گذشته اعلام شده بود.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما