اپل ظاهراً روی آی‌مک با نمایشگر تقریباً ۳۲ اینچی کار می‌کند

اقتصاد ۱۰۰ - به گزارش بلومبرگ، اپل روی آی‌مک‌های با ابعاد بزرگ‌تر، ازجمله مدلی با نمایشگر حدوداً ۳۲ اینچی کار می‌کند.

اپل ظاهراً روی آی‌مک با نمایشگر تقریباً ۳۲ اینچی کار می‌کند

به گزارش گروه دانش و فناوری، «مارک گرمن»، خبرنگار  بلومبرگ، در جدیدترین گزارش خود می‌گوید اپل روی آی‌مک‌های با ابعاد بزرگ‌تر، ازجمله مدلی با نمایشگر حدوداً ۳۲ اینچی کار می‌کند. وی‌ همچنین در گزارش خود به این موضوع اشاره می‌کند که این آی‌مک ظاهراً هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و نمی‌توان تا اواخر ۲۰۲۴ یا اوایل ۲۰۲۵ منتظر عرضه آن به بازار بود.

مارک گرمن پیش‌تر گفته بود اپل روی توسعه آی‌مک بزرگ‌تر با نمایشگر بزرگ‌تر از ۳۰ اینچ کار می‌کند و حالا طبق گزارش بلومبرگ، مشخص شده که ظاهراً نمایشگر این دستگاه قرار است ۳۲ اینچی و مشابه با مانیتور قدرتمند پرو دیسپلی XDR اپل باشد.

نمایشگر پرو دیسپلی XDR با وضوح تصویر 6K در دسامبر ۲۰۱۹ با قیمت پایه ۴۹۹۹ دلار به بازار عرضه شد. اپل در چند سال گذشته تولید آی‌مک ۲۷ اینچی و آی‌مک پرو مبتنی بر تراشه‌های اینتل را متوقف کرد و هنوز iMac با نمایشگر بزرگ‌تر با تراشه اپل سیلیکون را جایگزین آن نکرده است.

آی‌مک بزرگ‌تر اپل با نمایشگر احتمالاً ۳۲ اینچی ظاهراً در راه است

درحال‌حاضر آی‌مک ۲۴ اینچی تنها آل‌این‌وان اپل در بازار است. مدل فعلی با تراشه M1 در آوریل ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد و مارک گورمن می‌گوید نسخه جدید و به‌روزرشده‌ای با تراشه M3 احتمالاً اوایل سال آینده میلادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. تمام تراشه‌های سیلیکونی فعلی اپل براساس فرایند ۵ نانومتری TSMC تولید می‌شوند؛ این درحالی است که انتظار می‌رود تراشه M3 برای بهبود عملکرد و بهره‌وری چشمگیر انرژی، مبتنی بر فرایند ۳ نانومتری به بازار عرضه شود.

همان‌طور که گفته شد، مارک گرمن پیش‌بینی می‌کند که آی‌مک بزرگ‌تر احتمالاً از نمایشگر ۳۲ اینچی بهره ببرد. باید دید این پیش‌بینی‌ها تا چه اندازه با واقعیت نزدیک خواهند بود.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما