نسل دوم اپل واچ الترا در پاییز امسال معرفی می‌شود

اقتصاد ۱۰۰ - آقای «مارک گرمن» از خبرگزاری بلومبرگ به تازگی جزئیاتی درباره محصولات آینده شرکت اپل را در خبرنامه خود منتشر کرده است.

نسل دوم اپل واچ الترا در پاییز امسال معرفی می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری، آقای «مارک گرمن» در جدیدترین نسخه از خبرنامه پاور آن خود، اطلاعاتی درباره محصولات آینده شرکت اپل را منتشر کرده است. به ادعای این خبرنگار، کاربران می‌توانند تا در کنار سری آیفون ۱۵، منتظر معرفی اپل واچ سری ۹ و همچنین نسل دوم اپل واچ الترا نیز باشند.


 

اقای «گرمن» همچنین می‌گوید که نسل جدید مک‌بوک و مک‌بوک پرو با چیپست‌های سری M3، احتمالا در اواخر امسال یا اوایل سال ۲۰۲۴ معرفی خواهند شد. به نظر رسیده که دیگر خبری از آی‌مک با چیپست M2 نخواهد بود و اپل در حال کار روی آی‌مک‌های جدید ۲۴ اینچی با سری چیپست‌های M3 است. به ادعای آقای «گرمن»، اپل نسخه جدیدی از آی‌مک با نمایشگر بزرگ‌تر از ۳۰ اینچ را نیز روانه بازار کرده که به احتمال زیاد، نقش جانشین آی‌مک پرو را ایفا خواهد کرد.

جهت مقایسه، آی‌مک پرو‌های پیشین از پردازنده‌های سری اینتل Xeon استفاده می‌کردند که در دنیای اپل سیلیکون، عملکردی در رده چیپست‌های الترا به کار رفته در مک استودیو و مک پرو را داشتند. متاسفانه، این خبرنگار به مشخصات سخت افزاری دقیق آی‌مک پرو جدید اشاره‌ای نکرده و هنوز مشخص نیست که در آن از کدام نسخه چیپست M3 استفاده می‌شود.


آی‌مک پرو سال ۲۰۱۷

آقای «گرمن» همچنین خبرهای خوشی را برای طرفداران آیپد دارد؛ اپل قصد داشته تا در سال ۲۰۲۴، آیپد پرو با نمایشگر اولد و همچنین نسل جدید آیپد ایر را روانه بازار کند. نسل سوم ایرپادز پرو، نسل جدید ستاپ باکس اپل تی وی و همچنین برخی محصولات خانه هوشمند دیگر نیز توسط اپل در دست طراحی هستند.

درباره عرضه نسل دوم اپل واچ الترا در فصل پاییز و همچنین احتمال معرفی آی‌مک‌های جدید چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما، دلیل بی توجهی اخیر اپل به کامپیوتر‌های محبوب آی‌مک چیست؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما