شایعه: بازی Indiana Jones از هر دو حالت اول شخص و سوم شخص برخوردار خواهد بود

اقتصاد ۱۰۰ - یکی از منابع داخلی شرکت «ایکس باکس» (Xbox) اعلام کرد بازی در حال توسعه «ایندیانا جونز» (Indiana Jones) از هر دو حالت اول شخص و سوم شخص برخوردار خواهد بود. این بازی توسط استودیو «ماشین گیمز» (Machine Games) در دست ساخت قرار دارد.

به گزارش گروه دانش وفناوری، در اولین جلسه دادگاه میان «مایکروسافت» (Microsoft) و سازمان FTC، مشخص شد بازی «ایندیانا جونز» (Indiana Jones) به صورت انحصاری برای پلتفرم‌های «ایکس باکس» (Xbox) و «کامپیوتر شخصی» (PC) منتشر می‌شود. «پیت هاینز» (Pete Hines)، رئیس «بتسدا» (Bethesda) در این جلسه شرح داد ابتدا این بازی قرار بود به صورت مولتی‌پلتفرم ساخته شود. اما پس از خرید شرکت «بتسدا» توسط «مایکروسافت»، تصمیم به انحصاری‌کردن پروژه «ایندیانا جونز» گرفته شد.

«نیک شپشال» (Nick Shpeshal)، منبع درونی «ایکس باکس»، در قسمت جدید پادکست XboxERA به این موضوع اشاره کرد رویکرد تیم Machine Games در قبال Indiana Jones به گونه‌ای نیست که مانند «استارفیلد» (Starfield) هر وقت خواستید زاویه دوربین را اول شخص یا سوم شخص کنید، بلکه به شکل از پیش تعیین شده، برخی سناریوها اول شخص و برخی دیگر سوم شخص می‌شوند. وی در این باره توضیح داد:

با توجه به چیزی که من شنیده‌ام، بازی از هر دو زاویه دید اول و سوم شخص استفاده می‌کند اما نه به مانند Starfield که هر وقت خواستید بین این دو گزینه انتخاب کنید، بلکه هر بخش از بازی یکی از این دو حالت را پیش خواهد گرفت. من هنوز نمی‌دانم که این تصمیم نهایی شده یا خیر. اما تا به این لحظه آن‌ها ترکیبی از این دو را برای روایت بازی انتخاب کرده‌اند.

تجربه لذت بازی Indiana Jones با حالت دوربین ترکیبی اول شخص و سوم شخص

گفتنی است استودیو Machine Games تنها سابقه ساخت بازی‌های شوتر اول شخص را داشته است اما به نظر می‌رسد تیم سازنده به این نتیجه رسیده بازی Indiana Jones را به صورت سوم‌شخص طراحی کند، مانند عنوان «آنچارتد» (Uncharted). «تاد هاوارد» (Todd Howard)، کارگردان بازی‌های «بتسدا» (Bethesda) از تصمیم استودیو Machine Games استقبال کرد و افزود استفاده از حالت دوربین ترکیبی لذت تجربه بازی «ایندیانا جونز» را دوچندان می‌کند.

حالت اول شخص و سوم شخص Indiana Jones

«هاوارد» یکی از طرفداران بزرگ فرانچایز Indiana Jones است. او در سال 2009 علاقه داشت یک بازی نقش‌آفرینی از این فرانچایز تولید کند اما این پروژه در نهایت از سر گرفته نشد. اکنون استودیو Machine Games این امتیاز را برای توسعه بازی مذکور به دست آورده است. شایعه‌ای مطرح شده استودیو Machine Games همچنین در حال ساخت یک پروژه مرموز دیگر است و این پروژه ربطی به بازی «ولفشتاین 3» (Wolfenstein 3) ندارد.

تاریخ انتشار بازی Indiana Jones هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. این بازی ابتدا در سال 2019 معرفی شد و پس از چهار سال ما شاهد اطلاعات تازه‌ای از این پروژه هستیم.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : موج کاهشی دلار، بازار طلا را عقب راند

اخبار سلامت

سینما در سینما