نسخه جدید ایکس باکس سری S با حافظه 1 ترابایت SSD معرفی شد

اقتصاد ۱۰۰ - مایکروسافت شب گذشته از نسخه جدید کنسول ایکس باکس سری S با رنگ مشکی و مجهز به حافظه SSD یک ترابایتی رونمایی کرد. این کنسول 350 دلار قیمت دارد.

نسخه جدید ایکس باکس سری S با حافظه 1 ترابایت SSD معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، مایکروسافت در رویداد فوق‌العاده Xbox Showcase خود در کنار معرفی چندین عنوان جدید و فوق العاده، از نسخه جدید کنسول ایکس باکس سری S نیز رونمایی کرد.

این کنسول در طراحی و مشخصات، دقیقا شبیه به مدل اصلی است، با این تفاوت که رنگ آن از سفید به مشکی (مشکی کربنی) تغییر کرده و حافظه SSD آن ظرفیتی یک ترابایتی دارد!

نسخه جدید ایکس باکس سری S چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد؟

این کنسول جدید در روز اول سپتامبر به‌طور رسمی روانه بازار شده و با قیمت ۳۵۰ دلار به دست مشتریان خواهد رسید. به این ترتیب، علاقمندان به این کنسول می‌توانند در ازای پرداخت ۵۰ دلار بیشتر در مقایسه با مدل اوریجینال ایکس باکس سری اس، دو برابر حافظه بیشتر در اختیار داشته باشند.

مایکروسافت نسل جدید از کنسول‌های خانگی خود را در دو مدل ایکس باکس سری ایکس و سری اس روانه بازار کرده است. مدل Series S این کنسول تماما دیجینتال بوده و فاقد دیسک درایو است.

این کنسول همچنین ارزان‌تر از مدل سری ایکس است و به‌جای رزولوشن 4K، بازی‌ها را با رزولوشن 1440p اجرا می‌کند. با این وجود، اگر تلویزیون شما از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی کند، ایکس باکس سری اس قادر است نرخ فریم 120 FPS و ویدیوهای HDR را نیز نمایش دهد.

ایکس باکس سری اس از زمان عرضه به بازار با استقبال فوق‌العاده‌ای روبرو شده و به موفقیت چشمگیری رسیده است. با این حال، کم بودن حافظه SSD به زعم بسیاری افراد، بزرگ‌ترین مشکل این کنسول به شمار می‌رفت.

اکنون باید دید نسخه یک ترابایتی این کنسول با چه واکنشی در بازار روبرو خواهد شد.

انتهای پیام

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما