افتتاحیه الکامپ 1402 به علت قطع مکرر برق ناتمام ماند! + فیلم

اقتصاد ۱۰۰ - مراسم افتتاحیه الکامپ 1402 به‌دلیل قطعی مکرر برق در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ناتمام ماند.

افتتاحیه الکامپ 1402 به علت قطع مکرر برق ناتمام ماند! + فیلم

به گزارش گروه دانش و فناوری، امروز 4 تیرماه 1402، بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک (الکامپ) پس‌از 4 سال وقفه با حضور شرکت‌های ایرانی و خارجی دوباره از سر گرفته شد. این نمایشگاه با حضور مسئولین عالی‌رتبه کشور از جمله وزیر ارتباطات، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور و چندی دیگر از مسئولین کشور رسماً آغاز شد.

اما یک بی‌تدبیری از سوی مسئولین برگزاری این نمایشگاه، منجربه به بروز یک اتفاق و یک آبروریزی دیگر برای ایران شد. در جریان مراسم افتتاحیه الکامپ 1402، قطعی‌های پی‌درپی برق‌ سالن مراسم باعث شد مراسم ناتمام باقی بماند.

افتتاحیه الکامپ 1402 با قطعی‌های برق ناتمام ماند

مراسم افتتاحیه بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ با حضور جمعی از مقامات دولتی، نمایندگان مجلس و فعالان بخش خصوصی صبح امروز (4 تیر) آغاز به کار کرد.

در یکی از بخش‌های ابتدایی افتتاحیه در حین سخنرانی رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، دوبار برق سالن رفت. این مراسم در سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شده است.

افتتاحیه الکامپ 1402 با قطعی‌های برق ناتمام ماند

بعد از اتمام اجباری سخنرانی خیاطیان، قرار بود رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور سخنرانی کند که برای بار سوم برق قطع شد.

پس از تکرار مکرر این اتفاق، مراسم افتتاحیه الکامپ 1402 عملاً به تعطیلی کشانده شد و حاضران سالن برگزار مراسم را ترک کردند. بدین ترتیب مراسم به حالت تعلیق درآمده و متوقف شده است و مشخص نیست که ادامه خواهد یافت یا خیر.

الکامپ (ELECOMP)، نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک است که هر سال در تهران و در راستای نمایش دستاوردهای توسعه الکترونیک و رایانه ایران و سایر کشورهای جهان برگزار می‌شود.

درب‌های بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ به روی علاقه‌مندان باز شد

بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات، «سید محمدامین آقامیری» رئیس مرکز ملی فضای مجازی، «مجتبی توانگر» رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، «محمدصادق خیاطیان» رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی و همچنین «الکساندر شویتوف» معاون وزیر توسعه دیجیتال، ارتباطات و رسانه‌های جمعی روسیه افتتاح شد.

این نمایشگاه که امروز آغاز به کار کرد و تا هفتم تیرماه نیز ادامه دارد، بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور با حضور ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی است که از این تعداد بیش از ۱۵۰ شرکت استارتاپ و دانش‌بنیان هستند.

در این نمایشگاه که با شعار «آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال» برگزار می‌شود در کنار شرکت‌های داخلی، ۵۰ شرکت خارجی نیز از کشورهای ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، سوریه، چین، روسیه، ترکیه، ارمنستان و عراق حضور دارند.

الکامپ به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور؛ عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال کشور است و در طول چهار روز برگزاری آن، بیش از ۳۰ محصول فناورانه جدید در حوزه‌های الکترونیک، صنعتی، کامپیوتر و سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات مرتبط، تجهیزات ارتباطی، تجهیزات صوتی و تصویری، تجهیزات مخابراتی و تجهیزات اندازه‌گیری رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره اینکه طلا و سکه در هفته آینده چه قیمت‌هایی را تجربه…

اخبار سلامت

سینما در سینما