همه مدل‌های سری آیفون ۱۵ از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی بهره خواهند برد

اقتصاد ۱۰۰ - به تازگی گزارشی با ارائه مدرکی جدید ادعا می‌کند نسخه‌های استاندارد سری آیفون ۱۵ نیز به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز خواهند بود.

همه مدل‌های سری آیفون ۱۵ از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی بهره خواهند برد

به گزارش گروه دانش و فناوری،اولین رویداد مهم سال ۲۰۲۳ اپل یعنی کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC) هفته پیش برگزار شد و از همین حالا بسیاری از طرفداران اپل مشتاقانه منتظر دومین رویداد غول فناوری آمریکایی هستند که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود. همانطور که می‌دانیم، این رویداد به رونمایی و معرفی سری پرچمدار نسل جدید اپل موسوم به سری آیفون ۱۵ اختصاص خواهد داشت. 

شایعات ادعا کرده‌اند که اپل امسال بروزرسانی و بهبودهای قابل توجهی را برای نسخه‌های استاندارد سری آیفون ۱۵ ارائه خواهد داد که باعث افزایش چشمگیر ارزش آن‌ها خواهد شد. یکی از بخش‌هایی که برجسته‌ترین بهبود را دریافت خواهد کرد سیستم دوربین آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس خواهد بود. در این راستا، به تازگی گزارشی منتشر شده است که ضمن ارائه مدرکی تازه خبر از تجهیز همه مدل‌های آیفون ۱۵ به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی می‌دهد. 

وبسایت AppleInsider ادعا می‌کند سونی که یکی از اصلی‌ترین تامین‌کننده‌های دوربین سری آیفون به حساب می‌آید، با مشکل جدی کاهش حجم تولید مواجه شده است. یکی از دلایل این موضوع افزایش تقاضا برای فیلترهای رنگی مرتبط با دوربین‌های باکیفیت‌تر آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس ذکر شده است. با توجه به این موضوع، ظاهرا آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز خواهند شد. این دوربین قبلا در گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس به کار رفته است. 

البته دوربین باکیفیت تنها ویژگی مهم نسخه‌های استاندارد سری آیفون ۱۵ نخواهد بود چرا که گزارش شده است این دو گوشی از ویژگی داینامیک آیلند نیز پشتیبانی خواهند کرد. دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و قابلیت داینامیک آیلند جزو اصلی‌ترین ویژگی‌های سری آیفون ۱۴ پرو محسوب می‌شوند که باعث فروش قابل توجه آن‌ها نیز شد. حالا به نظر می‌رسد اپل قصد دارد با انتقال این دو قابلیت به آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس فروش خوب آن‌ها را تضمین کند. 

شایان ذکر است که علی‌رغم بهبود سیستم دوربین آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس، اپل همچنان درنظر دارد فاصله بین گوشی‌های استاندارد و پرمیوم خود را حفظ کند. در این راستا، آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس به لطف تراشه قدرتمند A17 بایونیک از قدرت پردازشی بالاتری بهره خواهند برد. به علاوه، گوشی‌های پرمیوم اپل از طراحی گوشه‌های گرد برخوردار خواهد شد که از ظاهر مک بوک‌های جدید این برند الهام گرفته شده است. برای مقاومت بیشتر، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از فریم تیتانیومی بهره خواند برد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما