ال جی از مانیتور گیمینگ 27 و 32 اینچی 4K IPS UltraGear رونمایی کرد

اقتصاد ۱۰۰ - ال جی کاملا بی‌ سر و صدا مدل‌های مقرون‌به‌صرفه 4K IPS را در مجموعه مانیتور گیمینگ UltraGear خود با امکان پشتیبانی از G-Sync و Freesync Premium عرضه می‌کند.

ال جی از مانیتور گیمینگ 27 و 32 اینچی 4K IPS UltraGear رونمایی کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری،با توجه به مشخصات ذکر شده، مانیتورهای 27GR93U-B و 32GR93U به ترتیب در ابعاد 27 و 32 اینچ عرضه می شوند. هر دو مانیتور دارای رزولوشن اصلی 4K هستند و از نرخ تازه‌سازی 144 هرتز پشتیبانی می‌کنند. هر دو مدل دارای نرخ پاسخ سریع 1 میلی‌ثانیه GtG و پشتیبانی از Vesa DisplayHDR 400 هستند.

این مانیتورها با طیف رنگی DCI-P3 95 درصد عرضه می‌شوند که در مقایسه با گزینه هایی مانند 27GN950-B که شامل 98 درصد می‌شود، مقدار خیلی کمی کاهش دارد. دلیل این تفاوت این است که هر دوی آنها از فناوری‌های IPS متفاوتی استفاده می‌کنند. البته تفاوت آنها در کمترین میزان ممکن است و به هیچ وجه بر تجربه مصرف کننده تأثیر خاصی نمی‌گذارد.

 مانیتور گیمینگ UltraGear  ال جی

با توجه به پشتیبانی از ویژگی‌های خاص، هر دو مدل دارای گواهی FreeSync Premium و سازگار با G-Sync هستند. همچنین آنها شامل گزینه‌‎هایی برای VRR، Black Stabilizer، Dynamic Action Sync، Crosshairs، و شمارنده FPS هستند، یعنی استانداردی که در سایر مانیتورهای این مجموعه نیز به چشم می‌خورد. هر دو مانیتور دارای دو پورت HDMI 2.1، یک پورت DisplayPort 1.4 و سه پورت USB 2.0 در مکان‌های مختلف هستند. آنها همچنین شامل یک جک 3.5 میلی متری 4 قطبی برای هدست با صدای فراگیر برتر هدفون DTS هستند که از این رو شما هیچ گونه کاهش کیفیتی را احساس نخواهید کرد.

تفاوت محسوس دیگر کاهش مصرف برق این مدل‌هاست که نسبت به مدل‌های هم رده‌ی خود اندکی کمتر است. نوع 27 اینچی دارای توان مصرفی 50 وات است در حالی که مدل 32 اینچی دارای توان مصرفی 65 وات است.

 مانیتور گیمینگ UltraGear  ال جی

ال جی دوست ندارد هرگز در طراحی و زیبایی شناسی سری UltraGear کم بگذارد. مدل‌های جدید دارای طراحی باریک با پیکربندی 3 طرفه و تقریباً بدون حاشیه هستند تا زیبایی را به کاربر ارائه کنند. همچنین دارای نوارهای روشنایی شش ضلعی RGB قابل تنظیم در طرفین است تا با طرح رنگ بنفش خاکستری مانیتور مطابقت داشته باشد. پایه همراه از شیب تا 15 درجه پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای تنظیم ارتفاع است که در برخی مانیتورهای مقرون به صرفه به چشم نمی‌خورد. همچنین از حرکت چرخشی پشتیبانی می‌کند و بسته به میل خود می‌توانید مانیتورها را به صورت عمودی نیز تنظیم کنید.

 مانیتور گیمینگ UltraGear  ال جی

ال جی در مورد افشای قیمت هر دو مانیتور کمی سکوت کرده است. با این حال، به نقل از TechPowerUP لیستی از مانیتور را در هنگ کنگ با قیمت حدود 560 دلار آمریکا مشاهده کرده‌اند. از این رو می‌توان انتظار قیمتی در همین حدود را داشت. با توجه به این قیمت‌ها و با ویژگی‌های ارائه شده، این مانیتور یک گزینه عالی برای کسانی است که سری محصولات UltraGear را انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما