اپلیکیشن رقیب توییتر در تصاویری جدید دیده شد

اقتصاد ۱۰۰ - متا در حال توسعه برنامه‌ای جدید به نام Threads است که رقیب مستقیم شبکه اجتماعی توییتر به شمار می‌رود.

اپلیکیشن رقیب توییتر در تصاویری جدید دیده شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،متا اخیرا در طی یک رویداد خصوصی اپلیکیشن جدیدی را برای کارمندان خود به نمایش گذاشته است که رقیب مستقیم برنامه محبوب توییتر به شمار می‌رود. در این راستا،  تصویری از رویداد متا به بیرون درز پیدا کرده است که نام و محیط نرم‌افزاری این برنامه موردانتظار را نشان می‌دهد. 

براساس این تصویر، برنامه جدید متا با نام داخلی Project 92 در حال توسعه است ولی شایعات مختلف اذعان داشته‌اند که این برنامه با نام اصلی Threads روانه گوشی‌های کاربران خواهد شد. 

همانطور که تصویر پایین مشخص است، رابط کاربری برنامه Threads مشابه محیط نرم‌افزاری اینستاگرام است با این تفاوت که بخش نمایش تصاویر حذف  شده است و کاربران تنها می‌توانند متون مدنظر خود را به اشتراک بگذارند. آقای کریس کاکس، مسئول ارشد بخش محصولات شرکت متا، اعلام کرده است که این برنامه موردانتظار از پروتکل ActivityPub پشتیبانی می‌کند که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود حساب‌های اینستاگرام و فالوئرهای خود را به پلتفرم جدید انتقال دهند. 

آقای کاکس ادعا کرده است که برنامه Threads جواب شرکت متا به برنامه توییتر محسوب می‌شود و به طور خودکار با اطلاعات حساب اینستاگرام کاربران ادغام می‌شود. گزارش شده است که برخی از شخصیت‌های مشهور و تولیدکنندگان محتوا از متا درخواست کرده‌اند که یک اپلیکیشن مشابه توییر را توسعه دهد که به طور شفاف اداره می‌شود و اطلاعات صحیح را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

در نهایت باید اشاره کرد که طبق گزارش‌های غیر رسمی، متا با سلبریتی‌های زیادی مانند DJ Slime قرارداد بسته است تا از برنامه Threads استفاده کنند. به علاوه، متا ظاهرا در حال مذاکره با اشخاص شناخته‌شده‌ای مانند اپرا وینفری و دالایی لاما (رهبر دینی بوداییان تبت) است تا در اپلیکیش موردانتظار این شرکا حساب رسمی داشته باشند. توسعه برنامه Threads از ماه ژانویه سال جاری میلادی آغاز شده و انتظار می‌رود این شبکه اجتماعی به زودی برای کاربران عرضه شود. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما