کاربران عینکی باید مبلغ بیشتری را برای اپل ویژن پرو پرداخت کنند!

اقتصاد ۱۰۰ - آقای «مارک گرمن» از خبرگزاری بلومبرگ، به تازگی در صفحه توییتر خود به قیمت بسیار بالای لنز‌های زایس مخصوص هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو اشاره کرده است.

کاربران عینکی باید مبلغ بیشتری را برای اپل ویژن پرو پرداخت کنند!

به گزارش گروه دانش و فناوری، هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو که انقلابی‌ترین محصول این شرکت پس از معرفی آیفون به حساب می‌آید؛ در حال حاضر توجه اکثر علاقه‌مندان به تکنولوژی را به خود جلب کرده و سوال‌های بسیاری پیرامون این هدست گران قیمت وجود دارند. یکی مهم‌ترین سوال‌های مطرح شده درباره این هدست، قیمت لنز‌های پزشکی زایس برای کاربرانی است که از عینک طبی استفاده می‌کنند.

به گفته آقای «مارک گرمن» از خبرگزاری بلومبرگ، قیمت هر جفت لنز زایس برای اپل ویژن پرو احتمالا بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ دلار خواهد بود. در نگاه اول و با توجه به قیمت پایه ۳٫۵۰۰ دلاری این هدست، شاید این قیمت بسیار نامعقول به نظر برسد؛ اما اپل با چنین سیاست‌هایی بیگانه نیست و برای مثال، پایه‌های مک پرو را با قیمت ۲۹۹ دلار و چرخ‌های آن را با قیمت ۶۹۹ دلار به فروش می‌رساند!


 

با توجه به گفته‌های این خبرنگار، کاربران عینکی احتمالا مجبور خواهند شد تا برای این هدست واقعیت ترکیبی، مبلغی بین ۳٫۸۰۰ تا ۴٫۱۰۰ دلار را پرداخت کنند. البته، شرکت زایس لنز‌های پزشکی مخصوص هدست‌های واقعیت مجازی را با قیمتی معادل ۷۰ تا ۱۰۰ یورو نیز به فروش می‌رساند؛ بنابراین هنوز اندک امیدی وجود داشته که قیمت این لنز‌ها نجومی نباشد.


 

درباره قیمت احتمالی لنز‌های زایس برای هدست اپل ویژن پرو چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، این محصول نیز مانند آیفون بازار را متحول خواهد کرد یا قیمت بالای آن، موجب این شده که بسیاری هرگز امکان تجربه اپل ویژن پرو را نداشته باشند؟ 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما