اخطار، نتیجه گلایه مردم از تماس‌های تبلیغاتی

اقتصاد ۱۰۰ - رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد که شرکت تبلیغاتی که با تماس‌های صوتی با مشترکان مزاحمت ایجاد کرده بود، شناسایی و به اپراتور مربوطه جهت برخورد با این شرکت اخطار داده شده است.

اخطار، نتیجه گلایه مردم از تماس‌های تبلیغاتی

به گزارش گروه دانش و فناوری، ارسال گاه و بی‌گاه پیامک‌های تبلیغاتی برای بسیاری از کاربران آزاردهنده بوده و اکثرا به دنبال راهی برای خلاص شدن از این پیام‌ها می‌گردند. شاید در ابتدا تصور شود که تبلیغ در قالب پیام می‌تواند کاربر را ترغیب به خرید کالا و یا خدمات مورد نظر کند اما ارسال پیام‌های انبوه در زمان‌های نامناسب، مخاطب را از هدف دور می‌کند و این در حالی است که به مرور زمان همین پیام‌ها موجب گلایه کاربران می‌شود.

همین شکایت‌ها درخصوص پیامک‌های تبلیغاتی سبب شد تا مسئولان فکر چاره‌ای برای جلوگیری از اینگونه مزاحمت‌ها کنند، اما برخی شرکت‌ها تماس صوتی را جایگزین پیامک تبلیغاتی کرده‌اند. حالا علاوه‌بر پیامک‌ها، تماس‌های صوتی تبلیغاتی نیز مزاحم تازه‌ای برای کاربران شده است و به دنبال گلایه کاربران از افزایش برقراری تماس‌های تبلیغاتی صوتی از سوی برخی اپراتورها، وزیر ارتباطات اعلام کرد که به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دستور  پیگیری این موضوع را  داد.

بر اساس گزارشی از ایسنا، امیر محمد لاجوردی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در یکی از شبکه‌های اجتماعی داخلی اعلام کرد که در نتیجه پیگیری این موضوع، شرکت تبلیغاتی که این مزاحمت را ایجاد کرده بود، شناسایی و به اپراتور مربوطه جهت برخورد با این شرکت و نظارت بیشتر بر عملکرد مشترکان مشابه اخطار داده شد. همچنین در جهت جلوگیری از موارد مشابه موضوع به همه اپراتورها جهت نظارت بر عملکرد مشترکان خود ابلاغ شد.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما