استفاده از پنل نمایشگر اختصاصی در طرح اولیه کیبورد شرکت Finalmouse

کمپانی ساخت لوازم جانبی و موس کامپیوتر Finalmouse به تازگی از یک طرح کیبورد با بهره‌مندی از نمایشگر رونمایی کرده و در ادامه مطلب قرار است نگاهی کوتاه به این طرح جالب کیبورد بیاندازیم.

استفاده از پنل نمایشگر اختصاصی در طرح اولیه کیبورد شرکت Finalmouse

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازسخت افزار مگ،کمپانی ساخت لوازم جانبی و موس کامپیوتر Finalmouse به تازگی از یک طرح کیبورد با بهره‌مندی از نمایشگر رونمایی کرده و در ادامه مطلب قرار است نگاهی کوتاه به این طرح جالب کیبورد بیاندازیم. در ویدئو و گیف که در همین راستا منتشر شده این صفحه کلید در ساختار معمولی خود به نمایش گذاشته شد اما زیر پنل کیبورد صفحه‌نمایشی قرار دارد که تصویر متحرکی را نمایش می‌دهد.

این صفحه نمایش از لحاظ کیفیت شاید در میان برترین محصولات بازار قرار نگیرد اما با این حال قادر به پخش یک ویدئوی آکواریومی است. اکانت رسمی توییتر Finalmouse تایید کرده که این کلیپ واقعی است و با قصد ایجاد هیجان بیشتر در خصوص طرح کیبورد با بهره‌مندی از نمایشگر خود اعلام کرده که این تازه شروع کار است و علاقه‌مندان باید تا 17 دسامبر صبر کنند.

علاوه بر ویدئوی افشا شده، برخی جزئیات نیز در خصوص این طرح سخت‌افزاری جدید منتشر شده و فاینال ماس به صراحت این ویژگی‌ها را تایید نکرده اما در تکذیب آن‌ها نیز چیزی نگفته است و این احتمالا مشخصات ارائه شده همان محصول نهایی است که قرار است در 17 دسامبر رونمایی شود.

این طرح کیبورد از سوئیچ‌های گیمینگ خطی با بهره‌بردن از قابلیت hall-effect آنالوگ نصب شده بر روی شیشه یا پنل نمایشگر بهره می‌برد. این صفحه کلید همچنین از polling rate هشت هزار هرتز بهره می‌برد که در واقع میزان انتقال دیتا توسط کیبورد به کامپیوتر را نشان می‌دهد. پنل نمایشگر پشت صفحه‌کلید نیز پنلی گیمری تعبیر شده که از رزولوشن 2K و 4K پشتیبانی می‌کند.

با این حال به نظر می‌رسد این صفحه کلید توانایی پخش عمده محتوای ویدئوی و گیمینگ زنده را نداشته باشد اما در مشخصات آن به پخش تصاویر محرک و انیمیشنی و فایل‌های ویدئویی ساخته شده با کمک موتور Unreal Engine 5 اشاره شده است. این کیبورد همچین از CPU و GPU اختصاصی خود بهره می‌برد و برای اجرای آن و کارکرد نمایشگر، نیازی به کنترل نرم‌افزاری از طریق PC نیست. در بخش اتصالات نیز صفحه کلید جدید از یک کانکتور USB Type-C برای شارژ شدن و انتقال دیتا استفاده می‌کند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما