یک گوشی مرموز از سامسونگ در گیک بنچ رویت شد!

اقتصاد ۱۰۰ - این گوشی از یک چیپست معرفی نشده با پیکربندی عجیب ۹ هسته‌ای بهره خواهد برد که مشخص نیست چه مدلی از تراشه‌های سامسونگ است.

یک گوشی مرموز از سامسونگ در گیک بنچ رویت شد!

به گزارش گروه دانش و فناوری،ما پیش‌تر جزییاتی در مورد چیپست پرچم‌دار سامسونگ، یعنی اگزینوس ۲۴۰۰ شنیده بودیم، اما به نظر می‌رسد که سامسونگ همچنین در حال کار بر روی اگزینوس ۲۳۰۰ نیز هست.


 

آخرین باری که در مورد تراشه اگزینوس ۲۳۰۰ اطلاعاتی را دیدیم، گفته شده بود که یک پردازنده ۹ هسته‌ای نسبتا عجیب است که یک هسته Cortex-X3 با کلاک حداکثر ۳٫۰۹ گیگاهرتز، چهار هسته Cortex-A715 با کلاک ۲٫۶۵ گیگاهرتز، و چهار هسته Cortex-A510 با کلاک ۲٫۱ گیگاهرتز دارد. این تراشه ۴+۴+۱ بسیار شبیه به تراشه‌ای است که در اطلاعات گوشی که امروز در گیگ بنچ دیده شده با شماره مدل SM-S919O، به کار رفت است. اما نکته دیگر اینجاست که فرکانس‌های ذکر شده در گیگ بنچ با فرکانس‌های گزارش قبلی متفاوت است که می‌توان در مورد این قضیه گفت که در مورد یک سخت افزار پیش. تولید شده امری کاملا طبیعی است.

پیکربندی هسته واقعی بسیار گویاتر است و به یک تراشه در حال حاضر معرفی نشده اشاره دارد که با توجه به اینکه تراشه فعلی اگزینوس ۲۲۰۰ از یک پیکربندی ۴+۳+۱ و چیپست اگزینوس ۲۴۰۰ هم از پیکربندی ۴+۳+۲+۱ از نوع Cortex-X4 استفاده می‌کند، باید به دنبال گزینه دیگری برای پردازنده این دستگاه بود.

تنها مورد دیگری که درباره تراشه اگزینوس ۲۳۰۰ ادعا شده، این است که از یک نیمه طراحی مبتنی بر معماری RDNA2 شرکت AMD برای پردازنده گرافیکی خود استفاده خواهد کرد. در حال حاضر با اطلاعات موجود فقط می‌توان گفت که به طور بالقوه باید امیدوار باشیم که سامسونگ این تراشه جدید را در گلکسی اس ۲۳ FE به جای اگزینوس ۲۲۰۰ ببینیم، اما فقط زمان مشخص خواهد کرد که براوردهای ما درست بوده یا خیر.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما