رونمایی از هدفون بیتس استودیو بادز پلاس با بدنه شفاف

اقتصاد ۱۰۰ - با ما همراه باشید تا به طور مفصل تمامی ویژگی‌های بیتس استودیو بادز پلاس را زیر ذره‌بین ببریم.

رونمایی از هدفون بیتس استودیو بادز پلاس با بدنه شفاف

به گزارش گروه دانش و فناوری، پس از حدود ۲ ماه شایعات مختلف، ایرفون + Beats Studio Buds به طور رسمی معرفی شد. برند بیتس که حالا زیر مجموعه اپل محسوب می‌شود، با عرضه این محصول عملکرد بهبود یافته و برخی رنگ‌های جدید را از جمله گزینه رنگ شفاف، در مقایسه با بیتس استودیو بادز اصلی به ارمغان آورده است.

قیمت محصول جدید بیتس ۱۶۹٫۹۹ دلار است که افزایش ۲۰ دلاری نسبت به نسل قبلی خود داشته، همچنین بیتس استودیو بادز پلاس بهبودهایی برای بهتر فیت شدن در گوش، حذف نویز فعال (ANC)، حالت شفافیت صدا، میکروفن بهتر، عمر باتری بیشتر و موارد دیگر را ارایه می‌دهد.

قابل توجه‌ترین تغییر بیتس استودیو بادز پلاس، ظاهر کلی آن است که با گزینه رنگ شفاف جدید در کنار یک رنگ مشکی با رگه‌های طلایی و رنگ سفید عاجی مزین شده است. ظراحی نسخه شفاف این دستگاه یادآور کاری است که شرکت ناتینگ با گوشی‌ها و هدفون‌هایش انجام داده است، اگرچه ظاهر کلی آت با ایربادز ناتینگ متفاوت است. در حالی ایربادز شرکت ناتینگ به طور کامل شفاف نیست و در واقع بهتر است نام نیمه شفاف را روی آن بگذاریم، نام شفاف برای بیتس استودیو بادز پلاس بیشتر برازنده است، زیرا تقریبا تمامی اجزای داخلی آن چه برای کیس شارژ، چه برای خود گوشی‌ها مشخص است.

اگر رنگ‌های جدید را در نظر نگیریم، ایرفون جدید بیتس اساسا شبیه به نسخه اصلی آن است، اما بیتس می‌گوید که ۹۵ درصد قطعات داخلی کاملا جدید هستند، که از جمله آنها میکروفن‌های ۳ برابر بزرگتر برای ضبط صدای بهتر و طراحی جدید تهویه و پورت میکروفن است. بیتس استودیو بادز پلاس به مانند برادر بزرگتر خود دارای گواهینامه IPX4 برای مقاومت در برابر تعریق و آب و گرد و غبار است تا در برابر تمرینات شدید و آب و هوا استقامت بیشتری داشته باشد.


 

وقتی صحبت از فیت شدن در گوش به میان می‌آید، شاهد این هستیم که بیتس استودیو بادز پلاس در این قسمت نیز پیشرفت‌هایی داشته است و یک گزینه جدید سایز XS به اندازه‌های قبلی سری سیلیکونی آن که شامل M، S و L بود اضافه شده است تا طیف وسیع‌تری از گوش‌ها را پشتیبانی کند.

دکمه چند منظوره «b» روی هر گوشی از این محصول، حالا برای کاهش خطای فشارهای تصادفی کمی سفت‌تر شده است. البته وظایف آن تغییری نداشته و همچنان به ارایه کنترل‌های استاندارد ادامه می‌دهد که شامل یک بار فشردن برای پخش/مکث، دوبار فشار برای آهنگ بعدی و سه بار فشردن برای آهنگ قبلی می شود؛ اگر هم این دکمه فشار داده و نگه دارید، به شما امکان می‌دهد تا بین حالت حذف نویز فعال و شفافیت صدا جابجا شوید، اما نکته دیگر اینکه شما می‌توانید آن را برای فراخواندن دستیار صوتی یا کم و یا زیاد کردن صدا پیکربندی کنید. همچنین برای تماس‌ها نیز می‌توانید این دکمه را به گونه‌ای تنظیم کنید که برای پایان دادن به تماس به یک یا دو فشار نیاز باشد.


 

جدای از قابلیت ANC و شفافیت، استودیو بادز پلاس از محتوای صدای فضایی در اپل موزیک هم پشتیبانی می‌کند، اما توجه داشته باشید که این دستگاه از ویژگی ردیابی سر موجود در بیتس فیت پرو و ایرپادزهای مختلف اپل برخوردار نیست.

اپل به جای استفاده از تراشه H1 یا H2 خود، برای استودیو بادز پلاس از نسل دوم سفارشی پلتفرم اختصاصی بیتس استفاده می‌کند که بسیاری از ویژگی‌های مشابه تراشه‌های اپل مانند «Hey Siri»، پشتیبانی از Find My، سوییچ خودکار میان دستگاه‌ها از طریق آیکلود و غیره را ارایه می‌کند؛ البته این تمام ماجرا نیست و این محصول ویژگی‌های مشابهی را هم مانند Find My Device، اتصال به دستگاه تنها با یک لمس و اتصال خودکار به همه دستگاه‌های مرتبط با یک اکانت گوگل را هم در محیط اندروید در اختیار کاربران قرار می‌دهد.


 

استودیو بادز پلاس با طراحی مجدد تهویه و پردازش جدید حالت حذف نویز فعال که اکنون در چیپست قرار گرفته است، تا ۱٫۶ برابر حذف نویز بهتر از مدل قبلی و تا ۲ برابر عملکرد حالت شفافیت صدای بهتری دارد. از طرف دیگر یک میکروفن بازخورد و فیلتر ثانویه، داده‌های صوتی را تا ۵۰ هزار بار در ثانیه تجزیه و تحلیل می‌کند تا از دقت پخش اطمینان حاصل شود.

بیتس همچنین در این محصول بهبودهای اضافی را در عملکرد برای حذف نویز و تمرکز روی صدا ارایه داده است تا اطمینان یابد که گفتار شخص در نهایت وضوح باشد، در حالی که میکروفن‌های بزرگتر نسبت سیگنال به نویز بالاتری را با حساسیت بیشتر به ارمغان می‌آورند. بیتس استودیو بادز پلاس از یادگیری ماشینی هم برای آموزش سیستم در محیط‌های پر سر و صدا به منظور ضبط صدای بهینه بهره می‌گیرد که نکته قابل توجهی است.


 

در مورد باتری هم شاهد افزایش عمر زیادی نسبت به نسل قبل هستیم، به طوری که هدفون‌های جدید بیتس تا ۹ ساعت عمر باتری را در حالتی. که حذف نویز فعال و شفافیت صدا خاموش باشند، ارایه می‌کند و کیس شارژ هم ۲۷ ساعت دیگر به این میزان می‌افزاید و در مجموع می‌توان گفت این دستگاه ۳۶ ساعت عمر باتری خواهد داشت که حاکی از افزایش ۵۰ درصدی نسبت به مدل قبلی خود است. در حالت روشن بودن حذف نویز فعال یا حالت شفافیت صدا  با یک بار شارژ شما ۶ ساعت کار را دریافت خواهید کرد و البته کیس شارژ هم ۱۸ ساعت به این عدد می‌افزاید.

به مانند استودیو بادز اصلی، کیس شارژ استودیو بادز پلاس هم دارای پورت USB-C است و البته از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند؛ در جعبه هم به جز خود محصول یک کابل کوچک USB-C به USB-C می‌توانید پیدا کنید که مخصول شارژ قاب این ایرفون است. شارژ کامل کیس و گوشی‌ها حدود ۲ ساعت زمان می‌برد، اما نکته مثبت اینکه شما با ۵ دقیقه شارژ گوشی‌ها، تا یک ساعت می‌توانید از بیتس استودیو بادز پلاس استفاده کنید.

هیچ تفاوتی در قیمت رنگ‌های بیتس استودیو بادز پلاس وجود ندارد، هر سه رنگ این محصول ۱۶۹٫۹۹ دلار قیمت دارند و اپل اعلام کرده که فروش آن از همین امروز از وب سایت رسمی‌اش در آمریکا، کانادا و چین آغاز شده و از فردا ارسال می‌شود؛ در مورد عرضه در کشورهای دیگر اپل به طور رسمی چیزی اعلام نکرده، ولی به نظر می‌رسد باید مدت زمان بیشتری منتظر ماند.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما