کارت گرافیک Radeon RX 7600 در کانادا همراه قیمت لیست شد

اقتصاد ۱۰۰ - به تازگی خرده‌فروشی سخت افزاری PC Canada در کشور کانادا، دو مدل کارت گرافیک سفارشی Radeon RX 7600 از برندهای سافایر و MSI را همراه قیمت لیست کرده است.

کارت گرافیک Radeon RX 7600 در کانادا همراه قیمت لیست شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، همان‌طور که گفتیم، این دو کارت گرافیک Radeon RX 7600 همراه قیمت لیست شده‌اند. مدل سفارشی Sapphire Pulse با قیمت 451.99 دلار کانادا (336.76 دلار آمریکا) و مدل سفارشی MSI Mech 2X Classic با قیمت 443.99 دلار کانادا (330.80 دلار آمریکا) لیست شده است. مشخص است که این دو کارت، جزو لیست‌های اولیه هستند و هنوز قابل سفارش نیستند.

بگذارید بار دیگر یادآوری کنیم که لیست‌های اولیه و قیمت‌های آن‌ها به ندرت دقیق هستند و هیچ تضمینی وجود ندارد که قیمت نهایی محصول، همان قیمتی باشد که در لیست اولیه درج شده، یا حتی به آن نزدیک باشد. در نظر گرفتن این نکته که کد مدل کارت‌ها روی این خرده‌فروشی نیز نامنظم درج شده، احتمال اولیه بودن این لیست‌ها را قوی‌تر هم می‌کند و قیمت‌ها صرفاً برای خالی نبودن جایگاه آن درج شده‌اند.

لیست‌های اولیه نشان می‌دهند که این دو کارت گرافیک قرار است به زودی عرضه بشوند (تاریخ عرضه آن‌ها 25 می است) و اینطور که به نظر می‌رسد، این دو کارت به صورت کارخانه‌ای اورکلاک هم شده‌اند. نکته دیگر این است که شرکت MSI قصد دارد یک خانواده کارت گرافیک جدید تحت سری Mech 2X Classic عرضه کند که از سیستم خنک‌کننده نسل‌های قبل استفاده می‌کند.

انتهای پیام

 

منبع : سخت افزارمگ

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما