Colorfire کارت گرافیک Mint GeForce RTX 3060 Ti GDDR6X را معرفی کرد

اقتصاد ۱۰۰ - در حالی که انویدیا تا چند هفته دیگر پردازده گرافیکی GeForce RTX 4060 Ti خود را عرضه خواهد کرد.

Colorfire کارت گرافیک Mint GeForce RTX 3060 Ti GDDR6X را معرفی کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری،Colorful برند Colorfire خود را (که منحصر به فرد Radeon بود) با سری NVIDIA Turing برای مجموعه کوچکی از طرح‌های سفارشی و «رنگارنگ» بازگرداند. سری جدید به نام‌های «Vitality» و «Cool Mint» از سری کارت‌های گرافیکی با رنگ صورتی و نعنایی بودند. این کارت گرافیک‌ها بر اساس محصولات میان رده‌ای مانند RTX 2060/GTX 1650/1660 یا جدیدتر RTX 3060 (Ti)/3050 عرضه شده‌اند.

در اواخر سال 2021، Colorfire خط تولید جدید خود را برای معماری NVIDIA Ampere معرفی کرد که تا آن زمان آخرین به روز رسانی آنها به حساب می‌آمد و امروز به نظر می‌رسد یک به روز رسانی جدید با پردازنده گرافیکی RTX 3060 Ti اما با حافظه GDDR6X وجود دارد.

کارت گرافیک Mint GeForce RTX 3060 Ti

در بررسی‌های اولیه نسخه قبلی به نظر می‌رسد که کارت گرافیک RTX 3060 Ti GDDR6 “Cool Mint” از TDP بالاتری نسبت به مدل GDDR6 برخوردار است (225 وات در مقابل 200 وات) و کانکتورهای برق بیشتری نیز وجود خواهد دارد (2*8 پین در مقابل 1*8 پین). اما هیچ تغییری در سرعت کلاک وجود ندارد، زیرا هر دو مدل از کلاک‌های پیش فرض انویدیا استفاده می‌کنند.

کارت گرافیک Mint GeForce RTX 3060 Ti

جالب اینجاست که معرفی کارت گرافیک مدل جدید Mint GeForce RTX 3060 Ti GDDR6X تقریبا همزمان با شایعاتی مبنی بر توقف احتمالی سری 3060Ti منتشر شد. به گفته Board Channels، تولید این سری محصولات قرار است ظرف چند ماه دیگر حذف شوند، در حالی که خط تولید این پردازنده‌های گرافیکی قبلا متوقف شده است.

اگر این شایعه صحت داشته باشد، شرکای هیئت مدیره سهام کافی برای ادامه فروش کارت‌ها در سه ماهه دوم و سوم خواهند داشت. اما با توجه به اینکه Colorfire به تازگی یک مدل جدید GDDR6X را منتشر کرده است، می‌توان حدس زد که این توقف روی تمام محصولات مبتنی بر 3060Ti تأثیر نمی‌گذارد، بلکه تنها فقط بر روی محصولات اصلی GDDR6 تأثیر می‌گذارد.

انتهای پیام

منبع : سخت افزارمگ

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما