فوری: هکرها توانستند بازی Resident Evil 4 Remake را برای کامپیوتر کرک کنند

اقتصاد ۱۰۰ - ساعاتی پیش، هکرها پس از یک‌وماه‌نیم تلاش توانستند نسخه PC بازی «رزیدنت اویل 4 ریمیک» (Resident Evil 4 Remake) را کرک کنند.

فوری: هکرها توانستند بازی Resident Evil 4 Remake را برای کامپیوتر کرک کنند

به گزارش گروه دانش و فناوری،گفتنی است شرکت «کپکام» (Capcom) از چهار نوع قفل DRM برای جلوگیری از هک‌شدن این بازی استفاده کرده بود.

دارندگان کامپیوتر شخصی هم‌اکنون می‌توانند نسخه کرک‌شده بازی Resident Evil 4 را دریافت نماینند. گروه EMPRESS پس از گذشت یک‌ونیم‌ماه توانستند قفل‌های DRM این بازی پرطرفدار را بشکنند. گفتنی است شرکت Capcom از چهار لایه محافظت نظیر Anti-Tamper, VMProtect, Denuvo SecureDLCv2, و Denuvo v18 برای این عنوان استفاده کرده بود.

کرک بازی Resident Evil 4 Remake

 

با این حال، بازی ریمیک Resident Evil 4 همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد. این بازی در دو روز اول انتشار خود توانست به رکورد 3 میلیون نسخه فروش برسد. این بازی تا پایان ماه آوریل توانست بیش از 4 میلیون نسخه در بازار به فروش رساند. با توجه به این ارقام، بازی RE4 Remake توانست از رکورد فروش بازی Resident Evil Village که تا امروز بیش از 7.4 میلیون نسخه فروخته است، عبور کند. موفقیت انتشار عنوان Resident Evil 4 Remake منجر شد تا قیمت سهام شرکت Capcom با رشد قابل‌توجهی همراه شود.

این بازی هم‌اکنون برای پلتفرم‌های «پلی استیشن 4» (PlayStation 4)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و کامپیوتر شخصی (PC) قابل دریافت است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما