بتای اول اندروید ۱۴ برای چندین گوشی متفاوت منتشر شد

اقتصاد ۱۰۰ -بتای اول اندروید ۱۴ که تا به حال در انحصار گوشی‌های گوگل پیکسل بود؛ اکنون برای ۹ گوشی از برند‌های متفاوت منتشر شده است.

بتای اول اندروید ۱۴ برای چندین گوشی متفاوت منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،بتای اول اندروید ۱۴ که در ماه گذشته توسط گوگل منتشر شد؛ اکنون از انحصار گوشی‌های پیکسل در آمده و برای ۹ گوشی هوشمند از برند‌های متفاوت منتشر شده است. این گوشی‌ها شامل ناتینگ فون ۱، وان پلاس ۱۱، ویوو X90 پرو، ویوو iQOO 11، ریلمی جی تی ۲ پرو، شیائومی ۱۳ پرو، شیائومی ۱۳، شیائومی 12T و اوپو فایند N2 فلیپ هستند.

لازم به ذکر بوده که نخستین بتای اندروید ۱۴، مشکلات خاص خود را داشته و توصیه می‌کنیم که از نصب آن روی گوشی اصلی خود پرهیز کنید. به گفته کاربران، نسخه‌های بتا مخصوص ناتینگ فون ۱، وان پلاس ۱۱، ویوو X90 پرو، ویوو iQOO 11، ریلمی جی تی ۲ پرو و اوپو فایند N2 فلیپ، باگ‌های فراوانی داشته و مشکلات اساسی را برای آنها ایجاد کرد‌ه‌اند.

بتای دوم اندروید ۱۴، در شب گذشته و طی رویداد گوگل I/O 2023 برای کاربران گوشی‌های پیکسل منتشر شد. به احتمال زیاد، اندروید ۱۴ در ماه ژوئن و با عرضه بتای سوم، به ثبات پلتفرم رسیده و سپس شاهد انتشار دو نسخه بتای دیگر و سپس نسخه پایدار آن خواهیم بود.


 

درباره انتشار بتای اول اندروید برای گوشی‌های ذکر شده چه فکر می‌کنید؟ در صورتی که از این گوشی‌ها استفاده می‌کنید؛ آیا حاضر به نصب این بتا روی دستگاه‌ خود هستید؟ 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما