رنگ‌بندی پوکو F5‌ پرو در تصاویر تبلیغاتی این گوشی لو رفت

اقتصاد ۱۰۰ میان‌رده پرمیوم شیائومی به عنوان نسخه بازار جهانی ردمی K60 عرضه خواهد شد.

رنگ‌بندی پوکو F5‌ پرو در تصاویر تبلیغاتی این گوشی لو رفت

به گزارش گروه دانش و فناوری، شیائومی چندی پیش رسما اعلام کرد که رویداد رونمایی از سری پوکو F5 در تاریخ ۹ مه مصادف با ۱۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد. در این رویداد شاهد معرفی از نسل جدید گوشی‌های قاتل پرچمدار شیائومی یعنی پوکو F5 و پوکو F5‌ پرو خواهیم بود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، امروز برخی از تصاویر تبلیغاتی نسخه پرو سری پوکو F5 فاش شد که رنگ‌بندی و تراشه به کار رفته در این گوشی را تایید می‌کنند. 

در این تصاویر که توسط افشاگری برجسته به نام SnoopyTech به اشتراک گذاشته شده است، طراحی و بخشی از مشخصات فنی پوکو F5 پرو نمایش داده شده است. همانطور که تصاویر پوکو F5 پرو مشخص است، این گوشی به عنوان نسخه بازار جهانی ردمی K60 روانه بازار خواهد شد. گوشی ردمی سال گذشته میلادی برای بازار چین معرفی شده است. به علاوه، پوکو F5 پرو احتمالا در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد و به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز خواهد بود. 

افشاگر SnoopyTech‌ در گزارش خود مشخصات فنی اصلی پوکو F5 پرو را نیز اعلام کرده است. طبق گفته‌های این افشاگر، پوکو F5 پرو به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با رزولوشن تصویر QHD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. تراشه به کار رفته در پوکو F5 پرو با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 همراه خواهد شد. انرژی موردنیاز سخت‌افزار این گوشی توسط باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۶۷ واتی باسیم و شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. 

پنل پشتی پوکو F5‌ پرو میزبان دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. برای ثبت تصاویر سلفی، کاربران دوربین ۱۶ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت. از دیگر مشخصات فنی پوکو F5 پرو میتوان به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر، NFC، اسپیکرهای استریو و پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کرد. 

 

انتهای پیام

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما