تاریخ عرضه کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 4060 Ti مشخص شد

اقتصاد ۱۰۰ - آخرین به‌روزرسانی انجام شده برای شرکای برد مستقیماً از سوی انویدیا تأیید می‌کند که هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای کارت گرافیک RTX 4060 یا RTX 4060 Ti تعیین نشده است.

تاریخ عرضه کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 4060 Ti مشخص شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،فرآیند عرضه کارت گرافیک RTX 4060 Ti قبلاً آغاز شده است و مواردی مانند ارسال فهرست مطبوعاتی/اینفلوئنسر قبلاً انجام شده است. انویدیا هنوز ارسال کارت‌ها به کانال را در تاریخ 5 مه آغاز نکرده است و باید توضیح دهد که چرا در زمان اخیر هیچ عکس جدیدی یا مشخصات فاش نشده است.

تاریخ عرضه RTX 4060 Ti

نکته جالب این است که کارت گرافیک RTX 4060 Ti از همان شماره برد RTX 3060 Ti یعنی PG190 استفاده می‌کند. این به ندرت در مورد ارتقاء نسل بعدی پردازنده‌های گرافیکی اتفاق می‌افتد، اما این اتفاق می‌تواند یک خبر خوب باشد چراکه ممکن است منجر به عرضه کارت‌های گرافیکی ارزان‌تر شود. از این گذشته، کارت‌های سری RTX 40 به انرژی کمتری نیاز دارند، بنابراین خنک کننده‌های مناسب برای RTX 3060Ti می‌توانند برای 4060 نیز کاملا مفید واقع شود. با این حال، به نظر می‌رسد RTX 4060 non-Ti از برد جدیدی به نام PG173 استفاده می‌کند. شماره بردهای اعلام شده به شرح زیر است.

  • GeForce RTX 4060 Ti: PG190 SKU 361
  • GeForce RTX 4060: PG173 SKU 371

انویدیا هنوز هیچ قیمتی برای شرکای خود ذکر نکرده است، بنابراین واقعیت تا مدتی دیگر مشخص می‌شود و تمام موارد ذکر شده تنها حدس و گمان می‌باشد. با این حال، استفاده از برد قدیمی‌تر PG190، مشخصات حافظه محدود به گذرگاه 128 بیتی و PCIe Gen4 تا هشت خط می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که ما در نهایت به دنبال یک کارت گرافیک ارزان قیمت از سری RTX 40 Ada هستیم. امیدواریم انویدیا این محصولات خود را به همان شکلی که مصرف کنندگان انتظار دارند عرضه کند.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما