جزئیات طراحی و نمایشگر پوکو F5‌ پرو توسط شیائومی تایید شد

اقتصاد ۱۰۰ -گوشی قاتل پرچمدار شیائومی از نمایشگر WQHD پلاس بهره می‌برد.

جزئیات طراحی و نمایشگر پوکو F5‌ پرو توسط شیائومی تایید شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،چند روز پیش، برند شیائومی رسما تایید کرد که سری پوکو F5 در تاریخ ۹ مه مصادف با ۱۹ اردیبهشت رونمایی خواهد شد. این سری قاتل پرچمدار شامل دو مدل پوکو F5 و پوکو F5‌ پرو می‌شود. در این راستا، شیائومی امروز با انتشاری تیزری طراحی پنل جلویی و رزولوشن تصویر نمایشگر مدل پرو این سری را رسما به نمایش گذاشت. 

براساس تیزر رسمی که شیائومی به اشتراک گذاشته است، پوکو F5 پرو به نمایشگر تخت با رزولوشن تصویر WQHD پلاس بهره خواهد برد. به طور دقیق‌تر، نمایشگر این گوشی از رزولوشن تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، دوربین سلفی پوکو F5 پرو نیز در ناچ حفره موجود در نمایشگر قرار خواهد گرفت. 

این تیزر نشان می‌دهد که پوکو F5 پرو از کلیدهای فیزیکی پاور و کنترل حجم صدا بهره خواهد برد که در فریم سمت راست جای گرفته است. بخش پایین بدنه نیز میزبان درگاه USB-C، محفظه سیم کارت، میکروفون و اسپیکر خواهد بود. از آنجایی که خطوط آنتن در فریم پوکو F5‌ پرو دیده نمی‌شود، جنس بدنه گوشی فلزی نیست و احتمالا از جنس پلاستیک خواهد بود. 

شایان ذکر است در این تیزر طراحی پنل پشتی پوکو F5 پرو مشخص نشده است ولی شیائومی چند روز پیش طراحی پنل پشتی را پوکو F5 را تایید کرد که مشابه طراحی گوشی ردمی نوت ۱۲ توربو است. با این طراحی یکسان، غول فناوری چینی به طور غیر مستقیم تایید کرده است که پوکو F5 نسخه ری‌برند شده ردمی نوت ۱۲ توربو محسوب می‌شود. در این راستا، می‌دانیم که گوشی جدید برند پوکو از دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو بهره خواهد برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که پوکو F5 پرو نیز به عنوان نسخه ری‌برنده شده ردمی K60 روانه بازار خواهد شد. با توجه به این موضوع، مدل پرو سری پوکو F5 از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک، سرعت شارژ ۶۷ واتی، دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی برخوردار خواهد بود. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما