تصاویر و مشخصات گوشی جان سخت نوکیا XR30 منتشر شد

اقتصاد ۱۰۰ - گوشی نوکیا XR30 ادامه‌دهنده راه موفقیت‌آمیز XR20 بوده که حدود دو سال قبل معرفی شد و در برابر ضربات و سقوط از خود مقاومت زیادی نشان می‌دهد.

تصاویر و مشخصات گوشی جان سخت نوکیا XR30 منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، حدود دو سال قبل، از نوکیا ایکس آر 20 – Nokia XR20 رونمایی شد. این دیوایس در دسته گوشی‌های مقاوم و سرسخت قرار می‌گیرد که حالا تصاویر و مشخصات نسل جدیدش یعنی نوکیا ایکس آر 30 – Nokia XR30 توسط افشاکنندگان لو رفته است. نام دیگر این گوشی احتمالا نوکیا سنتری 5 جی – Nokia Sentry 5G خواهد بود و وبسایت WinFuture تصاویر رسمی و برخی ویژگی‌های کلیدی این محصول فنلاندی را فاش کرده است.

ظاهر نوکیا XR30 تا حد زیادی به برادر بزرگترش شباهت دارد و شاهد به کارگیری همان بدنه پلاستیکی ضخیم و مقاوم در بدنه آن هستیم. دوربین سلفی نیز همانند ایکس آر 20 با طراحی پانچ هول وسط صفحه جا خوش کرده است. در حال حاضر تنها می‌دانیم که محصول جدید این کمپانی کهنه‌کار توانسته گواهینامه IP68 مربوط به مقاومت در برابر نفوذ آب و خاک را کسب کند و همچنین گواهینامه نظامی MIL-STD-810H را همانند نسل پیشینش در اختیار دارد. گرچه ادعای مقاومت در سطح نظامی کمی بیش از حد اغراق شده محسوب می‌شود اما حداقل می‌توانیم بگوییم نسبت به بسیاری از گوشی‌های به اصطلاح مقاوم، از بدنه‌ای مستحکم‌تر برخوردار شده است.

نوکیا XR30 نوکیا XR30   گوشی مستحکم گوشی مستحکم

دکمه پاور با حسگر تشخیص اثر انگشت ادغام شده و همراه با دکمه‌های تنظیم صدا، روی لبه سمت راست گوشی قرار گرفته است. یک دکمه کوچک روی لبه سمت چپ دیده می‌شود که احتمالا قابل برنامه‌ریزی بوده و می‌توان با استفاده از آن کارهای مختلفی انجام داد. ماژول دوربین اصلی نوکیا XR30 دوگانه بوده و یک سنسور 64 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض به چشم می‌خورد. دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسل رزولوشن دارد و همان‌طور که گفتیم، با طراحی پانچ هول وسط صفحه نمایش جای گرفته است.

گوشی مستحکم گوشی مستحکم   گوشی مستحکم گوشی مستحکم

نوکیا XR30 به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. متاسفانه اطلاعی درباره چیپست دیوایس در دست نیست اما مجموعه سخت افزاری این گوشی جان‌سخت از یک باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 33 واتی تغذیه می‌کند. ایکس آر 30 در دو رنگ مشکی و سبز به تولید خواهد رسید و برچسب قیمتی 499 دلاری روی خود خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما