بازی‌های رایگان ماه مه سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شدند

اقتصاد ۱۰۰ -سونی به تازگی لیست بازی‌های رایگان ماه مه سرویس پلی استیشن پلاس را اعلام کرده است.

بازی‌های رایگان ماه مه سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شدند

به گزارش گروه دانش و فناوری،پس از اینکه شاهد افشای لیست بازی‌های رایگان ماه مه ۲۰۲۳ سرویس پلی استیشن پلاس بودیم؛ سونی به طور رسمی تایید کرده که بازی‌های رایگان این ماه شامل عناوین Grid Legends، Chivalry 2 و Descenders خواهند بود.

بازی Grid Legends، گزینه بسیاری خوبی برای طرفداران بازی‌های مسابقه‌ای است. این بازی که پنجمین نسخه در سری خود بوده و توسط استودیوی «کد مسترز» ساخته شده است؛ دارای بخش داستانی، مولتی پلیر کراس پلتفرم با پشتیبانی از ۲۲ بازیکن و حالت خاصی بوده که به بازیکنان اجازه ساخت پیست مسابقه خود را می‌دهد. اگر به بازی‌های اتومبیل‌رانی و مسابقه‌ای نیمه-آرکیدی علاقه دارید؛ بهتر است تا Grid Legends را نیز تجربه کنید.


 

عنوان Descenders که با تمرکز روی دوچرخه سواری در کوهستان ساخته شده است؛ تمرکز زیادی روی سرعت داشته و اینگونه مهارت بازیکنان را به چالش می‌کشد. این بازی دارای برخی المان‌های عناوین روگ‌-لایک بوده و آپگرید‌های دوچرخه به صورت رندوم در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند. عنوان Descenders را می‌توان به صورت تکی و یا آنلاین و در کنار دوستان خود تجربه کرد.


 

در نهایت، بازی Chivalry 2 نیز به طور رایگان در آمده که یک بازی مولتی پلیر متفاوت محسوب می‌شود. در این بازی که زاویه دید اول شخص را دارد؛ بازیکنان نقش یک جنگجو در قرون وسطی را به عهده گرفته و در مپ‌های بزرگ، با ۶۴ بازیکن دیگر به مبارزه می‌پردازند. Chivalry 2 دارای بیش از ۳۰ سلاح متفاوت، سیستم کلس و همچنین امکان سواری روی اسب است.

لازم به ذکر بوده که همانند ماه گذشته، نسخه‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ تمامی این بازی‌ها به صورت رایگان در می‌ایند. این بازی‌ها از روز ۲ مه (۱۲ اردیبهشت)، در اختیار تمامی کاربران سرویس پلی استیشن پلاس قرار خواهند گرفت؛ بنابراین اگر هنوز بازی‌های رایگان ماه گذشته یعنی Sackboy: A Big Adventure، Tails of Iron و Meet Your Maker را دریافت نکرده‌اید؛ هنوز برای اضافه کردن آنها به آرشیو خود زمان دارید.


 

درباره بازی‌های رایگان این ماه سرویس پلی استیشن پلاس چه فکر می‌کنید؟ آیا انتظار عناوین AAA بیشتری در این ماه را داشتید یا از این بازی‌ها نیز رضایت دارید؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما