پشتیبانی از iMessage به ویندوز ۱۱ اضافه شد!

اقتصاد ۱۰۰ -شرکت مایکروسافت در امروز اعلام کرده که کاربران آیفون می‌توانند از طریق اپلیکیشن Phone Link، پیغام‌های iMessage را مشاهده و ارسال کنند.

پشتیبانی از iMessage به ویندوز ۱۱ اضافه شد!

به گزارش گروه دانش و فناوری،با وجودی که اکوسیستم اپل از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است؛ معمولا امکان تجربه سرویس‌های این شرکت در سایر پلتفرم‌ها وجود نداشته و یا کاربران با تجربه بسیار محدودی روبرو می‌شوند. البته با توجه به عرضه سرویس‌هایی چون اپل موزیک روی ویندوز، وضعیت در حال بهتر شدن بوده و در امروز نیز شرکت مایکروسافت اعلام کرد که پشتیبانی از iMessage، سرانجام به ویندوز ۱۱ راه یافته است!

مشاهده و ارسال پیغام‌های iMessage در ویندوز ۱۱، از طریق اپلیکیشن Phone Link انجام خواهد شد. این آپدیت برای تمامی کاربران ویندوز ۱۱ منتشر شده و به افراد اجازه می‌دهد تا بدون استفاده از آیفون خود، پیغام‌های iMessage را مشاهده و ارسال کنند. اپلیکیشن Phone Link برای همگام سازی اطلاعات با گوشی، از اتصال بلوتوث استفاده خواهد کرد.

امکان اتصال گوشی‌های اندرویدی به کامپیوتر‌های ویندوزی، برای مدت بسیاری مقدور بوده و برخی گوشی‌ها مانند سری گلکسی اس سامسونگ، اجازه اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی در محیط ویندوز را نیز می‌دهند. برای کاربران آیفون اما، این تجربه محدود‌تر بوده و آنها تنها امکان مشاهده و ارسال پیام‌ها، مدیریت اعلان‌ها و برقراری تماس از طریق کامپیوتر را خواهند داشت.


 

به گفته مایکروسافت، این ویژگی به مرور در دسترس کاربران قرار گرفته و تا اواسط ماه مه، شاهد انتشار آن برای تمامی کاربران ویندوزی خواهیم بود. متاسفانه، امکان استفاده از این قابلیت با آیپد‌ها وجود نداشته و تنها می‌توان آیفون‌ها را به کامپیوتر‌های با سیستم عامل ویندوز ۱۱ متصل کرد.


 

اگر دارای گوشی‌های آیفون و کامپیوتری با سیستم عامل ویندوز ۱۱ هستید؛ می‌توانید با مراجعه به اپ استور و دانلود اپلیکیشن Phone Link، وضعیت دسترسی خود به این ویژگی جدید را چک کنید.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما