سوییچ سایلنت در آیفون ۱۵ پرو جای خود را به «دکمه اکشن» می‌دهد

اقتصاد ۱۰۰ -فایل‌های CAD مربوط به آیفون ۱۵ پرو که در دست سازندگان لوازم جانبی برای این گوشی قرار داده شده است، نشان می‌دهد که سوییچ Ring/Silent در سری پرو آیفون‌های امسال قرار است حذف شود، همچنین برآمدگی دوربین در این گوشی‌ها آنطور که تصور می‌شد نیست.

سوییچ سایلنت در آیفون ۱۵ پرو جای خود را به «دکمه اکشن» می‌دهد

به گزارش گروه دانش و فناوری،در حالی که آخرین شایعات ادعا می‌کنند اپل برنامه‌های خود را برای دکمه‌های حالت جامد غیرمکانیکی در مدل‌های آیفون ۱۵ پرو کنار گذاشته است، انتظار می‌رود این سری از گوشی‌های رده بالای اپل، به جای سوییچ سنتی قطع و وصل زنگ گوشی، از یک دکمه «اکشن» قابل تنظیم استفاده کنند.

به گزارش وب‌سایت خبری 9to5Mac، سازندگان لوازم جانبی دارای گواهی اپل، در حال حاضر با یک سری فایل‌های CAD کار می‌کنند که نشان می‌دهد آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس دارای دو دکمه مکانیکی صدا و یک دکمه مکانیکی اضافی است که جایگزین سوییچ قطع صدای زنگ می‌شود. به مانند دکمه اکشن در اپل واچ اولترا، کاربران قادر خواهند بود تا این دکمه جدید را به عملکردهای سیستم مانند Do Not Disturb، چراغ قوه یا Ring/Silent اختصاص دهند.

دکمه‌های مکانیکی با فشار دادن حرکت می‌کنند، در حالی که دکمه‌های حالت جامد و لمسی، به موتورهای تپتیک در داخل آیفون برای شبیه‌سازی احساس فشردن دکمه متکی هستند. جف پو تحلیل‌گر اپل معتقد است که دکمه‌های حالت جامد به دلیل مشکلات طراحی نامشخصی که در طول توسعه آیفون ۱۶ پرو با آن مواجه شدند، تا عرضه آیفون ۱۶ پرو در سال آینده به تعویق افتاده است.

اپل از زمان نسل آیفون در سال ۲۰۰۷، یک کلید Ring/Silent را روی هر آیفون قرار داده است، بنابراین حذف این سوییچ همچنان تغییر قابل توجهی در مورد آیفون‌های سری پرو امسال محسوب می‌شود. با این حال انتظار می‌رود که مدل‌های استاندارد آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس همچنان دارای سوییچ سنتی قطع صدا باشند، زیرا شایعه شده است که دکمه اکشن فقط برای مدل‌های آیفون ۱۵ پرو خواهد بود.

CADهای جدید همچنین نشان می دهند که برآمدگی دوربین عقب در مدل‌های آیفون ۱۵ پرو به اندازه‌ای که در ابتدا انتظار می‌رفت، بیرون نخواهد زد که شاید دلیل این موضوع به خبری که در مورد عدم ارتقا سنسور اصلی دوربین‌ها شنیده بودیم بی ارتباط نباشد!

انتظار می‌رود اپل در ماه سپتامبر (شهریور) سری آیفون ۱۵ را در کنار اپل واچ‌های جدید و آیپدهای جدید رونمایی کند.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما