شیشه پشتی آیفون ۱۵ به مانند سری پرو خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ - یک افشاگر با سابقه نسبی خوب، ادعا کرده که اپل قصد دارد شیشه پشتی سری استاندارد آیفون ۱۵ را به مانند سری پرو مات کند.

شیشه پشتی آیفون ۱۵ به مانند سری پرو خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،حساب کاربری که پیش‌تر به طور دقیق گفته بود که مدل‌های آیفون ۱۴ با رنگ زرد عرضه می‌شوند، اخیرا پستی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده که نشان می‌دهد آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس استاندارد، به مانند مدل‌های پرو به شیشه پشت مات مجهز خواهند شد.

آیفون‌های ارزان‌تر سری ۱۵ به همراه شیشه مات، شباهت بیشتری به مدل‌های پرو خواهند داشت. با این حال شایعه شده که فقط مدل‌های پرو بدنه تیتانیومی جدید و حاشیه‌های نمایشگر باریکتر خواهند داشت، در حالی که مدل‌های استاندارد همچنان از فریم آلومینیومی و همان اندازه نسل قبل برخوردار خواهند بود.

پنل شیشه‌ای پشت آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس برای اولین بار پس از آیفون 4S رسما قابل جدا شدن است و تعمیرات داخلی را آسان‌تر می‌کند و بعید است که تغییر مذکور روی شیشه پشتی آیفون ۱۵، بر این جنبه طراحی تاثیر خاصی داشته باشد.

معمول است که ویژگی‌ها و عناصر طراحی که در ابتدا منحصر به مدل‌های پرو هستند، در طول سال‌ها به مدل‌های پایین‌تر آیفون نیز راه پیدا کنند. به عنوان مثال نمایشگرهای اولد تنها در مدل‌های پرو تا زمان عرضه آیفون ۱۲ در دسترس بودند، در حالی که انتظار می‌رود داینامیک آیلند امسال به کل سری آیفون ۱۵ گسترش یابد؛ بنابراین مات شدن شیشه پشتی آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس نیز موضوعی بعید نیست.

در حالی که منبع خبر امروز سابقه نسبی خوبی دارد، اما به دلیل اینکه این سابقه طولانی مدت نیست تضمینی وجود ندارد که این اطلاعات به طور دقیق درست باشد. با این وجود احتمال به وقوع پیوستن اظهارات فوق را هم باید در نظر گرفت.

انتظار می‌رود اپل طبق سنت هر ساله، در ماه سپتامبر (شهریور) از سری آیفون ۱۵ به همراه اپل واچ جدید و برخی مدل‌های آیپد رونمایی کند.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما