لپ‌تاپ‌های جدید در رویداد خرداد ماه اپل معرفی خواهند شد

اقتصاد ۱۰۰ - مارک گورمن امروز جدیدترین گزارش خود را از وضعیت توسعه لپ‌تاپ‌های اپل داده و گفته که از چند مدل آنها، حداقل برخی در WWDC امسال معرفی خواهند شد.

لپ‌تاپ‌های جدید در رویداد خرداد ماه اپل معرفی خواهند شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،به گفته مارک گورمن افشاگر معروف، اپل در حال کار بر روی مک بوک ایر ۱۵ اینچی بزرگتر، مک بوک ایر ۱۳ اینچی و مک بوک پرو ۱۳ اینچی به روز شده است و حداقل برخی از این لپ تاپ‌های جدید در WWDC 2023 در ماه ژوئن (خرداد) معرفی خواهند شد.

گورمن در جدیدترین قسمت از خبرنامه خود به نام «Power On» گفته که مک بوک‌های جدیدی که در کنفرانس توسعه دهندگان عرضه می‌شوند احتمالا از تراشه نسل بعدی اپل، یعنی M3 استفاده نخواهند کرد و از پردازنده‌هایی هم‌رده با تراشه M2 بهره می‌برند. این اطلاعات نشان می‌دهد که مک بوک ایر ۱۵ اینچی از تراشه M2 استفاده خواهد کرد، اما کاملا مشخص نیست که چه معنایی برای مک بوک ایر ۱۳ اینچی و مک بوک پرو ۱۳ اینچی دارد، زیرا این مدل‌ها پیش‌تر نیز به تراشه M2 مجهز شده‌اند.

شایعات مربوط به مک بوک ایر ۱۵ اینچی در اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شد و به نظر می‌رسد که این لپ تاپ به عرضه بسیار نزدیک است. طبق گزارش‌ها تامین کنندگان اپل تولید پنل‌های نمایشگر ۱۵ اینچی را برای این محصول افزایش داده‌اند و این دستگاه اخیرا در گزارش‌های متعدد توسعه دهندگان اپ استور ظاهر شده است.

انتظار می‌رود اپل macOS 14 را در جریان رویداد WWDC در تاریخ ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) معرفی کند و گورمن اعتقاد ندارد این بروزرسانی شامل تغییراتی اساسی باشد.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما