گلکسی واچ ۶ کلاسیک نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به نسل قبل خواهد داشت

اقتصاد ۱۰۰ - سری گلکسی واچ ۶ احتمالا همراه با محصولات تاشو سامسونگ معرفی خواهد شد.

گلکسی واچ ۶ کلاسیک نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به نسل قبل خواهد داشت

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ موسوم به سری گلکسی واچ ۶ به احتمال زیاد همراه با گوشی‌های تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ رونمایی خواهد شد. تا به امروز اطلاعات کمی پیرامون ساعت‌های موردانتظار سامسونگ در دسترس قرار گرفته است در این راستا، شایعه‌ای قبلا حجم باتری مدل‌های مختلف سری گلکسی واچ ۶ را فاش کرده بود و همچنین گزارش شده بود که ساعت گلکسی واچ ۶ کلاسیک امسال معرفی خواهد شد. 

حالا امروز افشاگری برجسته به نام Ice Universe اطلاعات تازه‌ای را درباره نمایشگر گلکسی واچ ۶ کلاسیک را در اختیار کاربران قرار داده است. طبق گفته‌های این افشاگر، گلکسی واچ ۶ کلاسیک از نمایشگر ۱٫۴۷ اینچی بهره خواهد برد که در مقایسه با نسل‌های قبلی مقداری بزرگ‌تر شده است. برای مقایسه، ساعت گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک به نمایشگر ۱٫۴ اینچی مجهز هستند. 

شایان ذکر است با توجه به افزایش اندازه نمایشگر گلکسی واچ ۶ کلاسیک، این ساعت هوشمند با رزولوشن تصویر بالاتری در مقایسه با نسخه‌های قبلی همراه خواهد شد. در این راستا، به نظر می‌رسد نسخه جدید سری کلاسیک گلکسی واچ محتوا باکیفیت‌تری را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. 

در نهایت باید اشاره کرد که شایعات قبلی اذعان داشته‌اند گلکسی واچ ۶ کلاسیک در دو نسخه ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری عرضه خواهد شد که به ترتیب از باتری ۳۰۰ و ۴۲۵ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهند برد. از آن سو، گلکسی واچ ۶ نیز در دو مدل ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری روانه بازار می‌شود که از حجم باتری ۳۰۰ و ۴۲۵ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهند بود. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما