ایلان ماسک لوگو توییتر را به دوج کوین تغییر داد

اقتصاد ۱۰۰ - ایلان ماسک به‌تازگی لوگو پلتفرم توییتر را به دوج کوین تغییر داد. این تغییر لوگو Twitter باعث افزایش قیمت 35 درصدی رمزارز Dogecoin شده است.

ایلان ماسک لوگو توییتر را به دوج کوین تغییر داد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، دیگر جای تعجبی ندارد که ایلان ماسک دست به کارهایی غیرمنتظره و شاید حتی مضحک بزند؛ در واقع همین به بخشی از هویت برند او تبدیل شده است. ایلان ماسک اخیراً لوگوی پرنده آبی شبکه اجتماعی توییتر را که اکنون تحت مالکیت او قرار دارد، به لوگوی سگ شیبا اینوی رمزارز دوج کوین تغییر داد. این اتفاق بازخورد گسترده کاربران و رسانه‌ها و همچنین افزایش قیمت دوج کوین را به‌دنبال داشته است.

تغییر لوگو توییتر به دوج کوین؛ افزایش قیمت دوج کوین به‌لطف ایلان ماسک

تغییر لوگو توییتر به دوج کوین توسط ایلان ماسک

با تغییر لوگو توییتر به لوگو دوج کوین، حداقل در زمان نگارش این مطلب قیمت این رمزارز از 0.077 دلار قبل از این اتفاق به 0.1046 دلار افزایش پیدا کرده است. به‌عبارتی دیگر، با این تصمیم ایلان ماسک قیمت Dogecoin افزایشی بیش از 35 درصدی را به‌خود دید. این درحالی است که با توجه به داده‌های موجود، آخرین بار در ماه دسامبر 2022 قیمت آن از 10 سنت عبور کرده بود. ایلان ماسک کمی پس از تغییر لوگو توییتر به دوج کوین هم با انتشار یک میم از طریق حساب کاربری خود، با این موضوع شوخی کرد:

تغییر لوگو توییتر به دوج کوین توسط ایلان ماسک

 

ایلان ماسک همواره در حوزه ارزهای دیجیتال یا رمزارزها فعال بوده و بارها به‌نوعی تبلیغ دوج کوین را کرده است. ماسک حتی دوج کوین را در کنار بیت کوین و اتریم جزو ارزهای دیجیتال مورد علاقه خود معرفی کرده است که به‌نظر او آینده روشنی را پیش رو خود دارند. ایلان ماسک اعتقاد دارد این رمزارز که با عنوان «میم کوین» هم از آن یاد می‌شود، می‌تواند عملکرد بهتری در زمینه پرداخت نسبت به بیت کوین داشته باشد. بنا به گزارش چند ماه قبل فایننشال تایمز، تیم توییتر مشغول طراحی سیستمی است تا امکان انجام امور پرداخت از طریق این پلتفرم اجتماعی را فراهم کند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما