پتنت اپل ایرپادز پرو مجهز به نمایشگر لمسی را نشان می‌دهد

اقتصاد ۱۰۰ - به تازگی جزئیات پتنتی متعلق به اپل به اشتراک گذاشته شده است که کیس شارژ هدفون پرمیوم این برند را با نمایشگر لمسی نمایش می‌دهد.

پتنت اپل ایرپادز پرو مجهز به نمایشگر لمسی را نشان می‌دهد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،شرکت اپل جزو برندهای برجسته و اصلی بازار محسوب می‌شود که همیشه محصولات خود را با نوآوری‌های جذابی روانه بازار می‌کند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا اطلاعات پتنتی متعلق به اپل را در اختیار کاربران قرار داده است که طراحی احتمالی نسل‌های آینده هدفون پرمیوم محبوب این برند یعنی ایرپادز پرو را فاش ساخته است. این پتنت هیجان‌انگیز در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۲ ثبت شده است.

پتنت اپل کیس شارژ ایرپادز پرو را نشان می‌دهد که به نمایشگر لمسی مجهز است. با استفاده از این نمایشگر لمسی، کاربران قادر خواهند بود به تعامل با برنامه‌هایی مانند اپل موزیک، اپل تی‌وی پلاس و نقشه‌ بپردازند. در این راستا،‌ تجربه کاربری هدفون ایرپادز پرو با این نمایشگر لمسی به طرز چشمگیری بهبود پیدا می‌کند و کاربران بیشتری برای خرید این هدفون ترغیب خواهند شد. 

به طور دقیق‌تر، کیس شارژ ایرپادز پرو از یک رابط کاربری گرافیکی (GUI)، یک یا چند پردازنده، حافظه داخلی و یا چند ماژول برای اجرای فرامین کاربر بهره خواهد برد. تعامل کاربر با GUI کیس شارژ هدفون اپل از طریق لمس انگشتان، جسچرهای حرکتی و یا حتی احتمالا قلم هوشمند اپل موسوم به Apple Pencil امکان‌پذیر خواهد بود. کیس شارژ ایرپادز پرو با ادغام نمایشگر لمسی،‌ سیستم صوتی و قابلیت‌های نرم‌افزاری تعاملی قادر خواهد بود تجربه کاربری غنی و پیشرفته‌ای را در اختیار افراد قرار دهد. 

پتنت اپل شامل قابلیت‌های مختلف کیس شارژ ایرپادز پرو است که تجربه کاربری با آن در سناریو‌های مختلف مانند اپل موزیک، اپل تی‌وی پلاس، برنامه آب‌و‌هوا و کتاب‌های صوتی را نشان می‌دهد. از آن سو، دستیار صوتی اپل یعنی Siri نیز در کیس شارژ ایرپادز پرو به کار خواهد رفت تا کار و تعامل کاربران با برنامه‌های مختلف را آسان کند. در تصاویر پتنت اپل، Siri با حباب‌های صورتی ترسیم شده است که کاربران را در تعامل با برنامه‌ها راهنمایی می‌کند. برای مثال، کاربران با لمس کیس شارژ می‌توانند حالت صوتی محتوای در حال پخش در اپل تی‌وی پلاس را تغییر دهد. 

در نهایت باید اشاره کرد که پتنت اپل تعهد کامل غول فناوری آمریکایی به توسعه‌ فناوری‌های نوین و ارائه تجربه کاربری غنی را نشان می‌دهد. کیس شارژ ایرپادز پرو با نمایشگر لمسی و برنامه‌های اختصاصی می‌تواند به یکی از محصولات برجسته و هیجان‌انگیر اپل بدل شود که تا به امروز عرضه شده است. البته نباید فراموش کنیم که ثبت این پتنت تضمینی برای عرضه قطعی ایرپادز پرو با طراحی جدید نیست و تنها فناوری جدید این برند را نمایش می‌دهد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما