بهترین گوشی های هواوی تا 10 میلیون تومان [فروردین 1402]

اقتصاد ۱۰۰ - لیست بهترین گوشی های هواوی تا 10 میلیون تومان به شما کمک می‌کند که انتخاب بهتری داشته باشید. اگر قصد خرید یکی از بهترین گوشی های میان رده هواوی را دارید، این راهنمای خرید را از دست ندهید.

بهترین گوشی های هواوی تا 10 میلیون تومان [فروردین 1402]

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از تکراتو، بعد از این‌که شرکت هواوی توسط گوگل و ایالات متحده تحریم شد، گوشی‌های این برند بدون سرویس‌های گوگل عرضه می‌شوند و این موضوع،‌ ضربه بزرگی به سهم بازار این برند وارد کرد. گوشی‌های جدیدی که از برند هواوی تولید می‌شوند، سرویس‌های گوگل را ندارند. بااین‌حال، این اصلاً باعث نشده تا هواوی از موفقیت باز بماند.

بهترین گوشی های هواوی تا 10 میلیون تومان

در ایران گوشی‌های هواوی تنوع بسیار زیادی دارند و افراد زیادی به دنبال خرید یک گوشی میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه از برند هواوی هستند.

اگر شما هم به دنبال بهترین گوشی های 10 میلیون تومانی هواوی هستید تا بتوانید علاوه بر پرداخت منطقی و مقرون‌به‌صرفه، یک گوشی باکیفیت دریافت کنید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد. البته توجه داشته باشید که انتخاب بهترین گوشی تا حد زیادی به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. اما با تعیین قیمت 10 میلیون تومانی، بهتر می‌توانید یک دسته‌بندی میان گوشی‌های هواوی ایجاد کنیم.

گوشی های 10 میلیون تومانی هواوی محصولات باکیفیتی هستند که برای کارهای عادی و روزمره، کاملاً پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. علاوه‌براین، شما می‌توانید از این گوشی‌ها برای بازی‌های ویدیویی نیز استفاده کنید. در ادامه می‌توانید برخی از این بهترین گوشی های هوشمند هواوی را مشاهده می‌کنید.

هواوی Y9a

بهترین گوشی های هواوی تا 10 میلیون تومان

بهترین گوشی های هواوی تا 10 میلیون تومان

  • نمایشگر: 6.63 اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل
  • پردازنده: مدیاتک هلیو G80 (12 نانومتری)
  • رم و حافظه: 6 و 8 گیگابایت با حافظه 128 گیگابایت (پشتیبانی از Nano Memory، جایگاه مشترک با سیم‌کارت دوم)
  • دوربین: دوربین اصلی 64 مگاپیکسل، اولترا واید 8 مگاپیکسل، ماکرو 2 مگاپیکسل و تشخیص عمق 2 مگاپیکسل/ دوربین سلفی 16 مگاپیکسل
  • باتری: غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 4200 و 4300 میلی‌آمپر ساعت با شارژ سریع 22.5 یا 40 وات (بسته به بازار)

این گوشی اقتصادی کاملاً پلاستیکی است. هواوی یک نمایشگر 6.63 اینچی از نوع اقتصادی IPS LCD درگوشی هواوی Y9a بکار برده است که برای کارهای معمولی می‌تواند کار شما را راه بیندازد. این نمایشگر با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل برای تماشای فیلم و سریال با کیفیت معمولی مناسب است. از این رو می‌توان این محصول را در زمره بهترین گوشی های هواوی تا 10 میلیون تومان قرار داد.

گوشی هواوی Y9a به تراشه مدیاتک هلیو G80 مجهز شده است. این پردازنده 12 نانومتری نیز عملکرد خوبی دارد و می‌تواند برای بازی‌های ویدیویی در حالت متوسط نسبتاً مناسب باشد. پردازنده این اسمارت فون هشت هسته‌ای است که شامل دو هسته Cortex-A75 با حداکثر فرکانس 2.0 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز می‌شود. مسئولیت پردازش گرافیکی این گوشی هم بر عهده Mali-G52 MC2 است.

می‌توانید گوشی هواوی Y9a را در نسخه‌های رم 6 و 8 گیگابایتی به همراه حافظه 128 گیگابایتی خریداری کنید. اگرچه هزینه رم 8 گیگابایتی آن گران‌تر از رم 6 گیگابایتی است، اما با خرید آن عملکرد بهتری دریافت خواهید کرد. هواوی Y9a که یکی از بهترین گوشی های هواوی تا 7 میلیون تومان محسوب می‌شود، از قابلیت درگاه حافظه پشتیبانی می‌کند و در صورت نیاز، می‌توانید سیم‌کارت دوم را خارج کرده و به‌جای آن نانو مموری قرار دهید. این دستگاه از افزایش حافظه تا 256 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

با استفاده از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی گوشی هواوی Y9a، شما می‌توانید عکس‌های نسبتاً خوبی بگیرید و در صورتی که شرایط نوری کاملاً مناسب باشد، کیفیت عکس‌ها قابل قبول هستند. این درحالی‌است‌که در شرایط نوری نامناسب، ممکن است با مشکلات بیشتری مواجه شوید. با استفاده از دوربین اصلی این اسمارت فون، می‌توانیم ویدیوهای 4K و 1080 پیکسل را با سرعت 30 فریم در ثانیه ذخیره کنید.

هواوی نوا 8i

بهترین گوشی های هواوی تا 10 میلیون تومان

بهترین گوشی های میان رده هواوی

  • نمایشگر: 6.67 اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشن 1080 در 2376 پیکسل
  • پردازنده: کوالکام SM6115 اسنپدراگون 662
  • رم و حافظه: رم 6 و 8 گیگابایت، حافظه داخلی 128 گیگابایت (عدم پشتیبانی از درگاه حافظه)
  • دوربین: چهارگانه 64+8+2+2 مگاپیکسل، دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4300 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 66 وات

یکی دیگر از بهترین گوشی های هواوی تا 10 میلیون تومان گوشی هواوی نوا 8i است. این گوشی با ابعاد 161.9×74.7×8.6 میلی‌متر و وزن 190 گرم عرضه می‌شود. نوا 8i هم مانند مورد قبلی با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری عرضه می‌شود و اگر توانایی خرید گوشی اول این لیست را ندارید، خرید هواوی نوا 8i بیشتر با جیب شما جور در می‌آید.

این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر اقتصادی IPS LCD با اندازه 6.67 اینچ است که با رزولوشن 1080 در 2376 پیکسل، می‌تواند برای تماشای فیلم و سریال برای شما مناسب باشد. نکته جالب‌توجه درباره این گوشی هوشمند این است که به تراشه قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 662 مجهز شده است.

این تراشه 11 نانومتری برای تمام کارهای معمولی و اجرای اغلب بازی‌های ویدیویی، عملکرد مناسب و خوبی دارد. به همین دلیل هم آن را یکی از بهترین گوشی های هواوی تا 10 میلیون تومان می‌دانیم.

 

شما می‌توانید گوشی هواوی نوا 8i را در دو نسخه رم 6 و 8 گیگابایت خریداری کنید که هر دو با حافظه 128 گیگابایتی عرضه می‌شوند. البته توجه داشته باشید که رم 8 گیگابایتی عملکرد فوق‌العاده بهتری نسبت به رم 6 گیگابایتی دارد. بنابراین بهتر است با پرداخت هزینه کمی بیشتر، عملکرد بهتری دریافت کنید. متأسفانه این اسمارت فون از قابلیت درگاه حافظه پشتیبانی نمی‌کند و هواوی نوا 8i به حافظه 128 گیگابایتی اکتفا کرده است.

هواوی نوا 8i که یکی از بهترین گوشی های هواوی تا 10 میلیون تومان به شمار می‌رود، دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است که از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند. اگر شرایط نوری کاملاً مناسب باشد، با استفاده از دوربین این گوشی می‌توانید عکس‌های نسبتاً خوبی بگیرید. به کمک دوربین اصلی این گوشی، شما می‌توانید ویدیوهای 1080 پیکسل را تنها با سرعت 30 فریم در ثانیه ذخیره کنید. به‌طورکلی، دوربین این گوشی می‌تواند برای کارهای معمولی پاسخگوی نیازهای شما باشد.

 

هواوی نوا Y70

بهترین گوشی های هواوی تا 10 میلیون تومان

بهترین گوشی های هواوی تا 10 میلیون تومان

  • نمایشگر: 6.75 اینچی از نوع TFT LCD با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل
  • پردازنده: Kirin 710A (14 نانومتری)
  • رم: 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت (استفاده از شیار دوم سیم‌کارت)
  • دوربین: سه‌گانه با کیفیت 48+5+2 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت
 

یکی از بهترین گوشی های 10 میلیون تومانی هواوی که با قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، گوشی نوا Y70 است. این اسمارت فون با ابعاد 168.3×77.7×8.98 میلی‌متر و وزن 199 گرم، بسیار خوش‌دست است و به‌راحتی می‌توانید از آن در هر مکان و زمانی استفاده کنید. هواوی نوا Y70 دارای سیم‌کارت هیبریدی است که یعنی می‌توانید از یک سیم‌کارت و کارت حافظه یا دو سیم‌کارت استفاده کنید.

نوا Y70 که یکی از بهترین گوشی های هواوی تا 5 میلیون تومان به شمار می‌رود، با یک نمایشگر 6.75 اینچی با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همان‌طور که انتظار می‌رود، هواوی در ساخت این گوشی هوشمند از نمایشگر اقتصادی نوع TFT LCD استفاده کرده است.

این اسمارت فون که با استفاده از تراشه Kirin 710A قدرت می‌گیرد، برای کارهای روزمره کاملاً مناسب است و کار شما راه می‌اندازد. البته توجه داشته باشید که این تراشه 14 نانومتری گزینه چندان مناسبی برای بازی‌های ویدئویی نیست. سیستم‌عامل گوشی هواوی نوا Y70 در زمان عرضه هم EMUI 12 بوده است.

نوا Y70 تنها با یک نسخه رم و حافظه داخلی عرضه می‌شود؛ شما می‌توانید آن را با رم 4 و حافظه داخلی 128 گیگابایت خریداری کنید و اگر فکر می‌کنید به فضای ذخیره بیشتری برای نگهداری فایل‌های خود نیاز دارید، می‌توانید سیم‌کارت دوم خود را خارج کرده و به‌جای آن کارت حافظه قرار دهید.

با نگاه کردن به تصویر نوا Y70 متوجه می‌شویم که سه دوربین در پنل پشتی قرار دارد. دوربین اصلی گوشی هواوی نوا Y70 با سنسور 48 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم 1.8 عرضه می‌شود و کیفیت نسبتاً خوبی دارد. به همین دلیل هم ما آن را در میان بهترین گوشی های هواوی تا 5 میلیون تومان قرار داده‌ایم.

 

سنسورهای اولترا واید 5 مگاپیکسلی و تشخیص عمق تصویر 2 مگاپیکسلی هم تنظیمات دوربین را تکمیل می‌کنند. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در بالای نمایشگر تعبیه شده است.

نکته مهم و جالب‌توجه گوشی هواوی نوا Y70، درباره باتری آن است که ظرفیت بی‌نظیری دارد. این گوشی هوشمند دارای یک باتری غیر قابل تعویض با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت است که به شما این امکان را می‌دهد تا ساعت‌ها از نوا Y70 استفاده کنید و نیازی به شارژ مداوم آن هم نداشته باشید. این قابلیت نسبت به هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌کنید کاملاً مناسب است.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز